"Koppelingen" weghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

CaptainBri

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Berichten
933
Is het mogelijk om de tekst "Koppelingen" weg te halen, en alleen die >>'s over te houden?
Evt. Registery tweaks ofzo?

Alleen hetgene in het rood omringd moet weg, zie plaatje.
Het gele moet blijven staan.

2ey9mol.png
 
Laatst bewerkt:
klik met rechts op taakbalk dan werkbalken/koppelingen en hij is weg:)
 
Ik denk dat je het eerst zelf ook eens even moet lezen, het is een onduidelijke vraag.

Ik wil dus wel dat de koppelingen blijven, maar de tekst die links ervan staat weggaat.

Ik weet niet of je dit bedoeld, maar de tekst staat namelijk rechts van de pictogrammen in jouw printscreen.
 
Ik snap wel wat je bedoelt,je kunt 'n nieuwe werkbalk maken en daar je eigen naam aan geven b.v. K maar helemaal zonder aanduiding zal niet gaan anders weet het OS niet waar de map staat. M.a.w. als je de map/koppeling een naam geeft,al is hij nog zo kort, dan wordt opgeslagen waar die map/koppeling staat en kun je hem dus ook oproepen. Dus zonder bestandsnaam geen bestand.
Maak maar eens een nieuw txt document aan b.v. dan staat er standaard "nieuw tekstdocument" haal dat maar eens weg en probeer dat op te slaan dan krijg je het bericht "u dient een bestandsnaam op te geven"
 
Laatst bewerkt:
Ik snap wel wat je bedoelt,je kunt 'n nieuwe werkbalk maken en daar je eigen naam aan geven b.v. K

Hardstikke bedankt! Nu is het gelukt, ik heb het "-" genoemd, nu ziet het er zo uit:

ok62bd.png


Dus voor anderen die dit ook willen(met super-dank aan Mik Zjegger):
Nieuwe werkbalk aanmaken, die een korte naam geven zoals "-", en dan daar de snelkoppelingen instoppen.
 
Graag gedaan! :thumb: (zet je vraag ff op opgelost bovenaan je vraag in 't blauwe balkje)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan