• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

koptekst kopieren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joti
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joti

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2001
Is het mogelijk om kop- en voetteksten te kopieren naar het volgende werkblad?

Werkblad? bedoel je volgende pagina of heb je het over excel?

Als je een werkmap opent in Exel heb je meerdere werkbladen. Ik wil graag de koptekst die ik op blad 1 heb ingevoerd kopieren naar werkblad 2 en 3

Als je een koptekst hebt aangemaakt op het eerste blad, dan is deze ook actief op het tweede blad...

Als ik op het eerste blad een koptekst en voettekst invoer via Beeld-Aangepaste koptekst en ik klik op afdrukvoorbeeld dan staat de koptekst op het scherm. Als ik dan naar blad 2 ga en op afdrukvoorbeeld klik staat er geen koptekst op het scherm.

Je kan de koptekst op verschillende werkbladen tegelijk toepassen, door de werkbladen tegelijk te selecteren. Hou hiervoor de CTRL-toets ingedrukt. (SHIFT-toets kan ook)

De koptekst die je dan toepast zal toegepast worden op alle werkbladen.

Als je een bestaande koptekst hebt die je wil kopiëren, zal je dat manueel moeten doen:

- koptekst van blad1 openen
- kopiëren (je zal dus voor elk deel, links - midden - rechts, deze stappen moeten uitvoeren)
- naar ander werkblad gaan en plakken in de koptekst.

Bedankt!
Ik heb met de rechter muisknop op de eerste tab geklikt en gekozen voor alle werkbladen selecteren en daarna de koptekst ingevoerd. En het werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan