Koptekst staat na samenvoegen document op meerdere pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobje123

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2013
Hoi,

Heb een bestand met drie pagina's. Eerste twee pagina's hebben dezelfde voettekst. De derde pagina heeft een eigen koptekst en voettekst. Wat ik heb gedaan is een de derde pagina met pagebreak gestart, zodat die een unieke koptekst heeft. Als ik ga samenvoegen zijn mijn eerste 3 pagina's goed, maar de vierde en vijfde pagina hebben de koptekst van de derde pagina. Dit is niet de bedoeling. Heeft iemand een idee of hier een instelling voor is?

Groet Job

Een Pagebreak is geen sectie, dat ten eerste. Daarnaast: als je gaat samenvoegen zou Word elk record (brief bijvoorbeeld) in een eigen sectie moeten zetten. Standaard zijn nieuwe secties gekoppeld aan de vorige. En ja, dan zie je dus dezelfde tekst. Maar ik vermoed dat je eerder een catalogus-achtige samenvoeging doet omdat je document uitgebreid wordt naar 3 pagina's. En dan moet je dus kijken naar je koptekst instellingen. Zonder document wordt het voor ons gokken, en dat doe ik alleen op Zaterdag :d.

Hoi Octafish,

het was niet mogelijk om een voorbeeldbestand te sturen door de vertrouwelijkheid van de informatie. Het probleem van het samenvoegen was dat het soms wel goed was gegaan en soms niet, zonder dat ik echt andere dingen had gedaan. Ik heb het nu eindelijk wel weten op te lossen. Dit door een paar letters in de eerste koptekst te zetten en deze dan wit (onzichtbaar) te maken. Het is niet een ideale oplossing, maar het heeft geholpen.

Bedankt voor je reactie nog!

Groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan