koptelefoon en speakers tegelijk gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

brauheist

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
Berichten
453
hallo,

ik gebruik sinds kort het programma virtual dj en ik wil graag dat het ene nummer aan het afspelen is via de speakers en dat ik een ander alvast kan luisteren door de koptelefoon maar ik krijg het niet voor elkaar kan iemand mij helpen?
groeten bram.
 
Misschien kan je instellen in de instellingen van je geluidskaart, dat voor en achter apart geregeld worden.

99qqfm.png
 
is dit wel voor xp? en ik gebruik een laptop misschien is het belangrijk om te weten
 
Laptop, oei, dan word het lastiger. Dan weet ik niet of het uberhaupt wel kan. Mijn optie steld in dat het geluid dat 'uitgezonden' word, niet gemute word over de achterste aansluitingen zodra je voorin een headset in drukt.
 
ik heb hier in aansluiting voor een koptelfoon en speakers en daar heb ik de speakers in zitten en in de speakers kan ik ook nog een koptelefoon doen
 
Ik heb precies het tegenovergestelde probleem, ik krijgt geluid uit zowel speakers als koptelefoon als ik mn koptelefoon inplug.
Hoe komt men bij de geavanceerde instellingen? Ik heb SigmaTel als driver geïnstalleerd en ik krijg geen speciale opties te zien.
 
Help

Ik gebruik zelf ook Virtual DJ en wil hetzelfde ook graag kunnen.
Misschien is het handig om even een mailtje te sturen aan Virtual DJ of op hun website even in het forum te kijken.
Ik hoop zelf ook dat er een oplossing komt!
 
het zou wel niet op een laptop kunnen ik heb sinds kort ook een pc dus dan ga ik het daarmee is proberen maar dan moet ik eerst nieuwe videokaart kopen want die is kapot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan