koptelefoon geluid weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

jokebeer

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2009
gisteren werd het geluid van luidsprekers en koptelefoon erg zacht.
Heb toen naar nieuwe drivers gezocht en heb nu wel mijn luidspreker weer goed werkend maar mijn koptelefoon werkt niet meer op deze computer. Andere wel!
Ik heb windows 10 pro
Wanneer ik koptelefoon voor in pc steek verdwijnt geluid speakers, maar krijg geen geluid uit koptelefoon.
Heb onder apparatbeheer gekeken en zie dat de koptelefoon helemaal niet tevoorschijn komt.
Ik had voor die tijd wel een probleem dat ik elke keer wanneer ik of luidspreker of koptelefoon wilde gebruiken ik dat aan moest passen onder geluid afspeelapparaten en moest omzetten naar standaardapparaat. Ik kreeg niet automatisch geluid uit mijn koptelefoon. Nu is de helekoptelefoon verdwenen onder geluid afspeelapparaten.
Hoe vind ik deze terug?

Doet de koptelefoon het wel op andere apparatuur?
Welke computer/laptop heb je?

Op andere computer doet koptelefoon het wel
Heb Kloner computer. Zit op moment in Spanje. Deze computer is zelf in elkaar gezet volgens mij door verkoper.
Ik heb mijn koptelefoon weer werkend!! Ik had de besturing geluid, video en spelletjes opnieuw erop gezet heb nu VIA HD Audio (Win10) en windows 10 gaf aan dat er een fout zat in geluid. En heeft windows zelf het probleem opgelost. Ik moest wel toestemming geven om iets te sluiten(geheugen wordt slechter). Uiteindelijk moest ik opnieuw starten en ik heb mijn koptelefoon weer werkend zoals het hoort. Stekker in pc en luidspreker sluit af en koptelefoon doet het.
Heb ook ontdekt dat bij youtube programma het geluid daar ook aangepast kan worden, was ook nieuw voor mij.
Gekke is nu wel dat bij audio invoer en uitvoer mijn koptelefoon niet te zien is. Hij doet het wel.
Steek ik de koptelefoon in mijn andere Dell pc dan springt mijn koptelefoon meteen tevoorschijnin apparaatbeheer onder audio-invoer en uitvoer. Daar heb ik windows 10 home.

dit topic kan weer gesloten worden.

Dat is dan mooi. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan