Koptelefoon-Luidspreker probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aidino

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2011
Hallo,

Ik heb een computer met een 7.1 geluidskaart , daaraan heb ik een 5.1 luidsprekerset van Logitech aangesloten. Als ik nu aan de voorkant een koptelefoon met microfoon aansluit dan herkent mij computer deze niet als aparte koptelefoon. Daardoor kan ik dus niet als ik bijv. op skype zit , de geluid van skype in me koptelefoon houden en bijv. muziek luisteren op mijn luidsprekers tegelijk. Hoe kan ik dit oplossen? Ik hoor graag van jullie!

Bedankt

Dit kan sowieso niet, 1 output soort (in jou geval analoog via je geluidskaart) kan maar 1 output signaal verzenden.
Wat je wel kan doen is bv een extern usb "geluidskaartje" aanschaffen waarop je dan je koptelefoon aansluit want dan kan je wel muziek luisteren op je boxensetje, en skypen op je koptelefoon.
Dit zal wel even wat werk vergen om alles correct te installeren, maar je hebt dan wel wat je wil!

Laatst bewerkt:
Nou een maat van me kan de skypegesprek uit de koptelefoon horen en muziek bijv. uit de luidsprekers, dit doet hij via Realtek HD aleen mijn realtek herkent mijn koptelefoon niet als ik hem erin doe , hij herkent hem als de luidsprekers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan