Koptelefoon met microfoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

redcap

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2004
Berichten
96
Wil Skype proberen en heb een goedkope koptelefoon met microfoon gekocht.
Heb PC met aan de voorzijde een rode en een groene ingang.
Aan de achterzijde zit een groene stekker ingeplugd.
Als ik het testgesprek ga uit laten voeren heb ik aan de voorzijde de groene en rode stekker ingeplugd.
Ik hoor de stem zowel links als rechts. maar als ik via de microfoon bericht wil inspreken hoor ik niets.
Wat kan er aan de hand zijn en wat doe ik verkeerd?
 
Hallo,

Skype heeft vaak problemen met het vinden van de microfoon die jij hebt.
Kijk eens naar:
Skype:Extra>Instellingen>(links tab:)Geluidsinstellingen en dan bij microfoon, Kijk of je meerdere opties hebt bij het selecteren van je microfoon, en misschien staat hij helemaal. dichtgeknepen, zet "Pas automatisch microfooninstellingen aan" uit, en dan kun je dat blauwe balletje naar rechts slepen, kijk dan of je iets binnenkrijgt.

Mocht dit niet werken probeer:
COnfiguratiescherm>Hardware en geluiden>Geluid>Opnemen, en kijk dan of je daar meerder e microfoons hebt.
Wanneer je ergens - wanneer je in je microfoon praat - en groen balkje ziet, klik hier met de rechtermuisknop op en selecteer>Als standaardapparaat instellen OID.
Dan hoop ik dat deze tips je tot een oplossing brengen!

Succes en vriendelijk groet,
Bluetooth
 
Hallo,

Skype heeft vaak problemen met het vinden van de microfoon die jij hebt.
Kijk eens naar:
Skype:Extra>Instellingen>(links tab:)Geluidsinstellingen en dan bij microfoon, Kijk of je meerdere opties hebt bij het selecteren van je microfoon, en misschien staat hij helemaal. dichtgeknepen, zet "Pas automatisch microfooninstellingen aan" uit, en dan kun je dat blauwe balletje naar rechts slepen, kijk dan of je iets binnenkrijgt.

Mocht dit niet werken probeer:
COnfiguratiescherm>Hardware en geluiden>Geluid>Opnemen, en kijk dan of je daar meerder e microfoons hebt.
Wanneer je ergens - wanneer je in je microfoon praat - en groen balkje ziet, klik hier met de rechtermuisknop op en selecteer>Als standaardapparaat instellen OID.
Dan hoop ik dat deze tips je tot een oplossing brengen!

Succes en vriendelijk groet,
Bluetooth
Bedankt voor het advies. Ik ga het allemaal proberen.
 
Hallo,

Skype heeft vaak problemen met het vinden van de microfoon die jij hebt.
Kijk eens naar:
Skype:Extra>Instellingen>(links tab:)Geluidsinstellingen en dan bij microfoon, Kijk of je meerdere opties hebt bij het selecteren van je microfoon, en misschien staat hij helemaal. dichtgeknepen, zet "Pas automatisch microfooninstellingen aan" uit, en dan kun je dat blauwe balletje naar rechts slepen, kijk dan of je iets binnenkrijgt.

Mocht dit niet werken probeer:
COnfiguratiescherm>Hardware en geluiden>Geluid>Opnemen, en kijk dan of je daar meerder e microfoons hebt.
Wanneer je ergens - wanneer je in je microfoon praat - en groen balkje ziet, klik hier met de rechtermuisknop op en selecteer>Als standaardapparaat instellen OID.
Dan hoop ik dat deze tips je tot een oplossing brengen!

Succes en vriendelijk groet,
Bluetooth
Het werkt. Bedankt!
 
Graag gedaan:)
Vregeet nide dstatus vnan je bericht op opgelost te zetten^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan