Koptelefoon + Videokaart = Probleem!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koptelefoon

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2008
Berichten
10
:thumb:Hallo,


Ik heb net een nieuwe videokaart gekoch":

Sappire HD3450!

en ik heb alles geinstaleert

maar nou probeerde ik muziek te luisteren maar toen hoorden ik niks


dus mijn vraag was hoe kan dit?
 
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Heb je bij configuratiescherm-systeem-apparaatbeheer gekeken of daar nog gele of rode tekens staan.


Modag
 
Bij:

Standaard-VGA Grafische adaptor staat een geel tekentje




Koptelefoon

EDIT: BTW ben de cd die bij de videokaart erbij zat opnieuw aan het instaleren :)


kweet niet of het helpt ofsow en dat luidspreker dingentje rechts onder staat ook en kruis
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Toch maar even vragen wat zit er allemaal aan hardware in je pc en heeft je moederbord een onboard videochip ?

Modag
 
alleen de videokaart is vervangen meer niet


EDIT:hoe kun je dat zien of je moeder board een onboard chip heeft
 
Laatst bewerkt:
Hoi

Dan heb je gewoon het geluid uit gezet volgens mij rechtermuisknop en dan kan je hem weer aan zetten.


Modag
 
Hoi,

Staat daar dan ook niet dat het geluid gedempt staat een vinkje of zo.

Modag
 
nee, gewoon een rood rondje met een wit kruisje erdoor heen

EDIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: Ik heb het kruisje weg maar hij doet het nog steeds niet
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Vreemd, de oude videokaart was dat ook een ati of was dat een nvidia en voor die tijd geen last gehad?
Als dat een nvidia is geweest heb je die drivers dan wel eerst verwijderd voordat je de ati kaart inbouwde en de driver hiervoor hebt geinstalleerd.

Modag

Ps. heb je het stekkertje per ongeluk niet eruit gehad en in een verkeerde ingang gedaan meestal moet hij in de groene.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Vreemd, de oude videokaart was dat ook een ati of was dat een nvidia en voor die tijd geen last gehad?
Als dat een nvidia is geweest heb je die drivers dan wel eerst verwijderd voordat je de ati kaart inbouwde en de driver hiervoor hebt geinstalleerd.

Modag

Ps. heb je het stekkertje per ongeluk niet eruit gehad en in een verkeerde ingang gedaan meestal moet hij in de groene.

EDIT: Amar moest Maar zijn ''

Die zat er standaard in van de computer het was een asus Maar er stond verders niks op


ja ik heb alles goed zittenn..


Maar moet ik miss een driver ofsow downloaden?


Zoja, Kun je dan ff linkie geven :)
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik zou beginnen om even te kijken of die driver van die amar er nog opstaat zo ja deze verwijderen(de-instaleren) dan de ati instaleren die komt als het goed is met de vraag of hij de oude ati driver moet verwijderen ook dit doen.En dan weer even bij appaaraatbeheer kijken of alles goed staat.

Modag
 
PROBLEEM OPGELOST:

In de bios heb ik die onboard sound op enable gedaan en nu heb ik weer geluid jongens :D:D:D:D:D


Bedankt voor jullie hulp!! egt BEDANKTT!!!!
 
Hoi,


Dat is fijn voor je maar heb je die dan ook zelf uit gezet of heb je andere problemen met je pc gehad?

Modag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan