Koptelefoon werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soleiman

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
Beste helpers,

Ik heb sinds kort een (voor mij) groot probleem. Ik studeer vaak in de bibliotheek, en een rustig muziek je helpt mij daar behoorlijk bij.
Gisteren wilde ik muziek luisteren op mijn laptop via mijn oordopjes en tot mijn grote verbazing hoorde ik geen geluid, en zonder oordopjes hoor je wel geluid. Het probleem ligt niet aan mijn oordopjes, want via mijn iphone doen ze het gewoon, het ligt dus aan mijn laptop.

Ik heb een HP ENXY x360 Convertible (laptop is nog geen jaar oud). Ik heb al heel veel opgezocht via internet, van alles geprobeerd maar niks lukt. Ik heb zelf ook echt heel weinig verstand van driver's etc. In de bijlage heb ik een screenshot van ''geluid'' toegevoegd.

Ik hoop dat er iemand is die mij hierbij kan helpen!

Met vriendelijke groet,

Soleiman

Stekkertje er goed genoeg in gedaan? Kan gebeuren dat als de stekker er net niet helemaal in zit, je geen geluid krijgt.

Stekkertje er goed genoeg in gedaan? Kan gebeuren dat als de stekker er net niet helemaal in zit, je geen geluid krijgt.

Stekkertje zit er echt he-le-maal in.. echt geen flauw idee wat er aan de hand is.

Hallo

"Bedankt voor je reactie Peter, maar voorheen deden mijn oordopjes het altijd in mijn laptop. Ik vindt het maar vreemd. "

Stof ... het niet meer volledig kunnen inpluggen ... , etc ....

Dit alles toch eens uittesten d.m.v. een "normale" ... standaard koptelefoon .. ???

Het standaard antwoord ... 'garantie claimen " ... (laptop is nog geen jaar oud)....

Ken je wel ...

Peter

Hallo

"Bedankt voor je reactie Peter, maar voorheen deden mijn oordopjes het altijd in mijn laptop. Ik vindt het maar vreemd. "

Stof ... het niet meer volledig kunnen inpluggen ... , etc ....

Dit alles toch eens uittesten d.m.v. een "normale" ... standaard koptelefoon .. ???

Het standaard antwoord ... 'garantie claimen " ... (laptop is nog geen jaar oud)....

Ken je wel ...

Peter

Bedankt voor je reactie.

Als er echt geen andere mogelijkheid is dan moet ik hem iid terug brengen helaas. Dit is wel een nadeel voor mij, omdat ik mijn laptop nodig heb voor mijn studie.

Opgelost, na lang zoeken op internet toch op één of ander manier via probleem oplossen en tabblad geluid opgelost!

Bedankt voor de reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan