koptelefoon

• Onderwerp starter Onderwerp starter mr,x
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mr,x

ik heb een koptelefon met mic.in 1.
maar ben er gister aanblijven hangen toe ik weg liep metgevolg mijn rechterkant doet het niet meer.
heb zonet een nieuwe gekocht en daar doet de rechter het weer maar niet de linker.

dus bij de koptelefon met mic doet de rechter het niet en de linker wel.
en bij de nieuwe doet de rechter het en de linker niet.

voorheen deed hij het wel.
alles instellingen staan dus goed.

wat kan ik hieraan doen??

:thumb:

je nieuwe is gewoon kapot..
teruggaan naar de winkel en een nieuwe halen.

het ligt niet an de koptelefoon want heb een andere geprobeerd die we nog hadden.
op een andere pc doet hij het wel maar als ik hem in de mijne doe dan doet alleen de rechter het maar.

Ik denk eerder dat de aansluiting in je pc beschadigd is, als het een 'losse' frontaansluiting is kun je deze misschien nog vervangen, mocht het op de achterzijde op het moederbord zijn is het een kwestie van jammer, het gaat nooit meer werken (of je moet erg handig zijn met soldeerbout en dergelijke)

maestro12 zei:
Ik denk eerder dat de aansluiting in je pc beschadigd is, als het een 'losse' frontaansluiting is kun je deze misschien nog vervangen, mocht het op de achterzijde op het moederbord zijn is het een kwestie van jammer, het gaat nooit meer werken (of je moet erg handig zijn met soldeerbout en dergelijke)
hij zit aan de voorkant.

zie bijlage

Bijlagen

• 03-06-06_1956.jpg
    03-06-06_1956.jpg
    23,2 KB · Weergaven: 28
het is opgelost.
hij had natuurlijk een tik gehad omdat ik er aan bleef hangen.
heb hem iets naar buiten gezet en daar iets tussen gedaan en nu doet hij het perfect.
ben ik ook weer :D

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan