Koptelefoon!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dumboo

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Hallo iedereen ik heb een probeem met mijn koptelefoon,ik kan dat ding aan de voorkant van mijn pc of aan de achterkant aansluiten maar hij doet niets,mijn geluidsboxen die werken wel perfect,ik heb deze dan al eens een keertje uitgeschakeld (boxen) maar het resultaat is nul.
Wat is hier mis mee?:confused::confused:

Misschien moet je je frontpanel nog ff instellen in je bios:p........
Lees het boekje van je Moederbord:thumb:

groetjes TheAbe

Hallo TheAbe, wat u schijft is best mogelijk maar daar ik maar een leek ben op dat gebied sta ik nog even ver? Groetjes Dumboo!:confused:

Je gewone boxen werken wel zeg je. Ik neem aan dat die in de poort achterin de pc zit? Heb je de koptelefoon al even getest op een ander apparaat? Zoals de tv of radio om te zien of de koptelefoon niet "gewoon" stuk is?

Zijn je audio-drivers wel correct geïnstalleerd?

Hallo Lita112 en 515,het apparaat(koptelefoon) werkt perfect dit is uitgetest bij een vriend dus dat is het probleem niet maar wat betreft de drivers dat zal ik straks even nazien alvast bedankt voor u reactie!Gr---Dumboo!:confused:

Hallo iedereen Mijn probleem is opgelost.
Boxen uitgeschakeld achterkant pc en de koptelefoon ipv voor aan de achterkant ingeplugd met de twee stekkers werwisseld begrijpen wie begrijpen kan in ieder geval bedankt voor u hulp! Groetjes Dumboo!:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan