koreaans

Status
Niet open voor verdere reacties.

afghano

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2008
heey
voor een spel moet ik een paar "koreaanse" tekens typen wil ik verder gaan.
maar het punt is...ik kan niet koreaans typen.
Er zijn tog ook programmas op het internet zoals viruele toetsenborden waarmee je koreaans kan typen maar helaas kan ik die niet vinden:(
ik zou het erg fijn vinden als jullie dit voor mij kunnen typen
291fjmt.jpg

dank u wel voor de reactie:)
maar helaas kom ik er niet egt uit, ik raak helemaal door de war, door die site :shocked:
kunt u het michien niet eventjes voor mij typen?:p

Nee, da's een kwestie van beginnen te lezen, net zoals ik dat zou moeten doen.

Als je nou een gewoon begint te lezen, simpel bovenaan links. Dan kun je zien dat je daar al een complete karakterset kunbt downloaden.....................

Laatst bewerkt:
Kahh hyahm hong

Dat er boven is vertaald .....
Dis allen hoe je het uit spreekt xD
Ik zou zeggen ga naar de chinees resturant in de buurt :P

hahahah jha ik zou naar de chinees kunnen gaan maar het is koreaans:P
ik heb de koreaanse warrock gedownload maar nu moet ik alleen die tekens intypen:confused:

Waarom nu niet RUSTIG de geplaatste link bekeken?
Gebruik nu gewoon je ogen en kijk links boven! Daar staat dat je koreaanse characters kunt downloaden. Ik heb het net gedaan en ik heb het gehele $%#%$&^ Koreaanse alfabet tot mijn beschikking. De rest is aan jou!

maar dat zijn afbeeldingen....
ik heb ze gwn in letters nodig zodat ik ze kan kopieren en plakken:)

Ja maar, als je zo'n plaatje hebt, dan kun je toch met de tekenset van Windows die tekens 'typen'? Als dat te ingewikkeld is

zijn er nog twee andere mogelijkheden: óf je downlaod de Koreaanse taalondersteuning bij Microsoft (alleen voor de duurdere Windows versie) óf je leest verder op die pagina hoe je op verschillende andere manieren zelf te typen letters kunt verkrijgen.

Misschien vindt er wel iemand een link voor je zodat je alleen maar een Nederlandse letter hoeft te typen om de Koreaanse equivalent te verkrijgen.

Ik hoop het voor je.

oke dank je wel... ik ben er nog niet uit maar je hoeft nie meer te reageren als dat je boos maakt;)
oke voor de anderen:
ik heb deze site ontdekt: http://www.wandel.person.dk/mlvk.html#Multi
hiermee kan je gewoon typen op je toetsenbord en er verschijnen koreaanse tekens so far so good:)
maar dan loop ik meteen vast, want ik ken de eerste teken niet vinden (die ene haakje) iemand enig idee wat ik moet typen?
bij voorbaat dank :thumb:

Ik werd niet boos, maar was verbaasd dat enige zelfredzaamheid : lees -> de ogen even de kost geven in de link, mogelijk teveel van het goede was?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan