Kort vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saviola

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2002
Wat is een PC met de volgende specs nog ongeveer waard:

- Pentium I, 166Mhz
- 32 MB RAM
- 3 GB HD
- In gebouwd in een Compaq Deskpro kast

Alvast bedankt!

ben zelf oko bezig druk te kijken mijn systeem zou opleveren (zie systeem) maar dast is zelf al weinig (max € 500) denk dat jou systeem ergens rond de 50 eurooootjes zal opleveren

Het is precies andersom: ik wil hem kopen :D Misschien denk je wat ik ermee moet, maar ik wil een PC om wat mee te klooien enz. :)

Verplaatst van diversen naar hardware / systeem

Het is precies andersom: ik wil hem kopen

Zou er beslist niet meer voor geven als €50, maar kijk eens rons op marktplaats wat men daar vraagt voor een dergelijk systeem.

Heel weinig.
Op dit adres (kijk bij 2ehands) heb je ze al vanaf 6 euro.
Indien je er heen wilt en je moeilijk zit met vervoer, stuur dan ff een PB'tje naar m'n Dimage account, ik werk nl in Schiedam ';)'

Geplaatst door blauw
Heel weinig.
Op dit adres (kijk bij 2ehands) heb je ze al vanaf 6 euro.
Indien je er heen wilt en je moeilijk zit met vervoer, stuur dan ff een PB'tje naar m'n Dimage account, ik werk nl in Schiedam ';)'

Dat zou wel handig zijn ja :D

Op die website zie ik op de volledige lijst wel wat staan, maar er staat niet bij dat er een HD bij zit. Zou er dan geen bij zitten?

zit er ook een monitor bij of is het alleen het systeem? Zonder monitor zou ik hooguit 50 euro geven, met monitor niet veel meer

Geplaatst door Robbert1978
zit er ook een monitor bij of is het alleen het systeem? Zonder monitor zou ik hooguit 50 euro geven, met monitor niet veel meer

Monitor hoef ik er niet bij, heb ik zelf nog wel staan.

Geplaatst door Saviola

Dat zou wel handig zijn ja :D

Op die website zie ik op de volledige lijst wel wat staan, maar er staat niet bij dat er een HD bij zit. Zou er dan geen bij zitten?

Bij de lijst met de foto's staat hij ook en wat er precies in zit ;)
Geen harddisk, cd-romspeler en floppydrive dus.
Maar ja wat wil je "in de winkel"+"drie maanden garantie"+"vanaf 6 euro"
Enne vaak zat hebben ze de dingen die je erbij nodig hebt ook nog 2e hands in huis.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan