Onlangs heb ik mijn pc geupgrade met een nieuwe processor, moederbord en geheugen echter sinds het begin loop ik al tegen problemen aan. Het begon ermee dat toen ik alles geinstalleerd had in het moederbord en de pc wou booten dat er niets gebeurde, dit bleek te maken te hebben met m'n geheugen 2GB GEIL 4-4-4, deze tijdelijk vervangen met 2GB kingston 5-5-5 en met dit geheugen werkte die dus wel. Alternate waar ik het geheugen besteld had zeiden dat GEIL geheugen niet werkt met een asus moederbord en dat ik het wel in kon ruilen tegen ander geheugen. (Zelf lijkt me dit een beetje krom dat GEIL niet werkt met een ASUS mobo) Dus ik kingston besteld maar was toch eigenwijs genoeg om de 4-4-4 variant te nemen en wat blijkt deze werkt ook niet. In de bios voltage van 2v terug gezet naar 1.9v en zowaar hij doet het. Echter na een keer reset knop te gebruiken begint mijn moederbord te piepen en dan niet in series maar constant piepjes. Computer uitgezet en aangedaan en hij doet het weer en ondervind geen problemen echter elke keer als ik mijn pc opstart kan het weer voorkomen en is het een kwestie van 1 of meerdere keren herstarten voor die het doet en dit vind ik niet echt prettig 
Zelf heb ik dus na al het gezeur met geheugen het gevoel dat het nu ook bij het geheugen ligt maar wellicht is het ook iets totaal anders.
Mobo: Asus M2N-E

Zelf heb ik dus na al het gezeur met geheugen het gevoel dat het nu ook bij het geheugen ligt maar wellicht is het ook iets totaal anders.
Mobo: Asus M2N-E