Korte vraag: Hoe vind ik welke DVD-speler ik heb?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElbertW

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Ok, mijn dvd-speler is even kadoek!

Hij mist zijn stuurprogramma's, maar ik kan werkelijkwaar nou nergens vinden watvoor dvd-speler ik heb.

Hoe vind ik dat?

Bvd,
Elbert.

Als je Windows XP hebt kun je het opzoeken via Configuratiescherm - Apparaatbeheer.
Ga naar DVD/CD-rom-stations. Als het goed is zie je nu merk en type van je DVD-speler.

Als je Windows XP hebt kun je het opzoeken via Configuratiescherm - Apparaatbeheer.
Ga naar DVD/CD-rom-stations. Als het goed is zie je nu merk en type van je DVD-speler.

Ik heb Vista. Verder kan ik het niet zien, behalve dat er een "opslagappartuur" is zonder stuurprogramma ;)

Dat hierboven check ik even.

Niemand?

ik heb gekeken.. er zeggen dat er geen drivers voor nodig zijn oid ? Ik snap er iig weinig van :$

De drivers van Optical devices(cd/dv/branders) zitten standaard in Windows.

Vista = Windows.:) Ja ook in Vista.

Wordt de speler wel herkend door het Bios, tijdens het opstarten?

Vista = Windows.:) Ja ook in Vista.

Wordt de speler wel herkend door het Bios, tijdens het opstarten?

De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)

Klik op Stuurprogramma opnieuw installeren om de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw te installeren

Bios weet ik niet,, zal zo is kijken.. Gaat wel altijd erg snel ;)

Klik op Stuurprogramma opnieuw installeren om de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw te installeren
Dit ook gedaan, Windows gaat dan zelf online en op je schijf naar drivers zoeken.

Ook ik vista? want hij kan werkelijkwaar niets vinden.. op me copmuter niet, online niet,, nergens ;)

Hier je antwoord.

Ik vind werkelijkwaar gewoon niets :S niet op een windows cd, niet op internet, niet op mijn computer..

Vreemd, je zou de speler mischien in een andere pc kunnen doen. Zo kun je kijken of de speler zelf niet het probleem is.

PS, had niet je hele topic doorgelezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan