Korte vraag Mediaspeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick_9312

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2005
Hallo allen,

Ik had een korte vraag, ik heb nu sinds een maandje een nieuwe TV op m'n kamer. (Samsung 32C650). Nou kan ik vanuit m'n laptop naar de TV wel films afspelen (via het LAN Netwerk met Samsung AllShare/PC Manager) alleen de "Support" is heel beperkt.

En dan bedoel ik dus met de afstandsbediening, vooral doorspoelen ofzo gaat niet (Kan wel, maar dan komt er: Voorbereiden,, 5-10sec wachten en dan is die 20 sec vooruit gegaan ofzo). Dus niet echt "Realtime" doorspoelen... Is soms behoorlijk irritant.

Nu vroeg ik me af, wat is nou het nut van een media speler?? Ik heb wel wat rondgelezen maar kom eigenlijk niet verder dan dat het een tussenstap is tussen je PC en TV (Onder andere) en dat je PC niet aan hoeft te staan als je een film wilt kijken...

Wat ik me af vroeg is, zorgt zo'n mediaspeler ook voor betere support bij m'n films ? zodat ik wel gewoon normaal kan doorspoelen (Zoals je bij een dvd speler ook gewend bent). Of is het daar niet voor bedoeld en ligt het gewoon aan m'n TV dat ie zo traag is daarmee?

Thnx

Ja, Patrick. Zo'n mediaplayer helpt bij het gemakkelijker afspelen van films etc. Alle functionaliteiten die op een DVD speler zitten werken op een mediaplayer. Ik heb zelf een eminent 7075 en deze werkt prima. Heb alleen wat moeite met aansluiting op mijn draadlozen netwerk :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan