kortsluiting, en nu Recuva

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martje1982

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jul 2010
( dit onderwerp heb ik ook bij 'geheugen' geplaatst, ik ben er niet zeker van waar mijn vraag thuishoort)
Beste allen

Vanochtend heb ik (hier mag om gelachen worden) kortsluiting in mijn laptop veroorzaakt, doordat ik dacht het kapotte snoertje van mijn muis gerepareerd te hebben... Windows (Vista) startte niet meer op, uiteindelijk heeft het recovery programma alles geformatteerd. Nu probeer ik met Recuva mijn bestanden terug te halen, poging 1 (deep scan) is mislukt: na ongeveer 2 uur kreeg ik de melding dat er onvoldoende geheugen beschikbaar is. Ik heb wat veranderd aan de instellingen (alleen zoeken op niet weggegooide documenten + alleen zoeken in 'mijn documenten'), maar ook deze scan duurt al tijden, weer zijn er al heel veel bestanden gevonden, ik heb er, kortom, weinig vertrouwen in.
Kan het geheugen van mijn laptop misschien beschadigd zijn door die klap? Op de C is 199 van de 222 beschikbaar, op de D (recovery) 167 vd 9,88. Want het is toch gek dat er onvoldoende geheugen beschikbaar zou zijn , voor dezelfde hoeveelheid documenten? Wat zou ik hier nog aan kunnen doen?

Hulp is zeer welkom, ivm met mijn kortgesloten eindscriptie (waar niet om gelachen mag worden...)

Welkom op Helpmij.nl

Het is niet toegestaan meerdere topics aan te maken of hetzelfde. Ga in de volgende link maar verder;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/548059-Recuva-gebruiken-na-kortsluiting

Deze sluit ik.
slotje.gif

PS die andere verplaats ik naar de juiste sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan