Kostem Mobiel MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick_Klein

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Hallo,

Ik heb een vodafone abonnement met een zorgeloos internet blox erbij.
Nu wil ik graag weten of msn messenger op de PDA ook gewoon gratis is? Deze gebruikt toch alleen je internetverbinding en zou dus bij deze blox in moeten zitten. Ik hoorde namelijk iets over 'extra kosten'

En een andere vraag:
Als ik mijn mail instel op de PDA, gewoon een hotmail account, en deze synchroniseer, wordt hier toch ook alleen de internetverbinding voor gebruikt? Of zitten hier extra kosten aan vast?

Op de site van vodafone is hier bitterweinig over te vinden, en my vodafone heeft een storing, dus daar kan ik mijn gemaakte kosten ook al niet vinden.

Alvast bedankt.

Kwa datakosten hoef je je geen zorgen te maken. Vodafone Zorgeloos internet heeft één nadeel namelijk dat er een limiet op zit. Het grote voordeel is dat werkelijk alles kwa data-transfers onder die blox valt. Dus ook radiostreaming enzo. Je krijgt dus niet meteen onverwacht extra datakosten bovenop die 9.50. MSN maakt geen gebruik van extra content tijdens het chatten. Dus zul je daar geen extra kosten voor ontbvangen. Ik heb het zelf al een hele tijd gebruikt op een WM-toestel, en nooit iets extra's hoeven betalen.
Dit geldt ook voor email. Ik heb via pull mail drie imap-accounts ingesteld waar iedere kwartier iets mijn mail gecheckt wordt. Zolang je niet veel download of anderszins over dat limiet heen gaat (bijv. door veel youtube te kijken), is dat zorgeloos internet ook echt zorgeloos. Wanneer je over die limiet heen gaat, wordt je eerst gewaarschuwd dat je erop moet letten. En pas na drie keer (althans zo was het toen ik het afsloot) wordt je op een alternatieve tarievenplan gezet.

Extra kosten voor MSN zouden gaan over kosten die MS evt. zou kunnen rekenen voor het gebruik van MSN. Dit gaat dan over een bedrag per 30 dagen, wat ook in de terms staat wanneer je MSN installeert. Maar wanneer dit gebeurt, wordt je er eerst over ingelicht. Je krijgt dus niet onverwachts kosten. (Dit staat allemaal in die voorwaarden wanneer je het installeert).

Maar over MSN-kosten gesproken, ik vraag me wel één ding af over MSN. Ik wilde het eerst downloaden op een Nokia Symbian toestel. En wanneer ik het wil installeren, komt er op een gegeven moment een text in een of andere Scandinavische taal (terwijl ik de Nedrlandse MSN gewoon heb, waarschijnlijk een foutje van Microsoft). In die text staat iets over een bedrag van 1,50 Euro. Ik kan me niet herinneren dat ik iets dergelijks vermeld kreeg bij de installatie op mijn HTC. Weet iemand waar die 1,50 Euro over gaat?

Oke, dank je wel.
Maar msn stond al standaard op mijn mobiel, zit namelijk standaard in windows mobile. Maar als ik er dus op een gegeven moment voor moet betalen hoor ik het wel.

Over die 1.50 weet ik dus ook niks;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan