Kosten laten maken van Digitale Nieuwsbrief

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjan69

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Hallo allemaal,

ik ben opzoek geweest naar het laten maken van een digital nieuwsbrief. Echter ik vraag me af wat nou het laten maken van een digitale nieuwsbrief gemiddeld kost, weet misschien een van jullie wat daarvoor de kosten zijn?

mvg,
Arjan

Je zult veel meer info moeten geven om die kosten te kunnen berekenen. Ga je uit van vrijwilligers die stukjes schrijven of huur je iemand in. Hoe wil je de verzending regelen, kun je dit zelf of moet je dit uitbesteden?

Enz enz..

De teksten en dergelijke willen we zelf maken en evt ook allemaal dan zelf verzenden......uiteraard via de email.Maar ben ook benieuwd wat dat kost als je het uitbesteed. Jpg files en zo hebben we zelf....

Ik heb al wat geprobeerd met publisher te maken.Het zit zo eigenlijk dat ik voor iemand zo'n nieuwsbrief moet/kan/mag maken en wat ik daarvoor prijs kan berekenen?

Het is voor ongeveer 1200 e-mail adressen.

mvg,
Arjan

Laatst bewerkt:
Als je alles zelf doet zijn de kosten nihil. Buiten je internetaansluiting natuurlijk. Wil je iemand gaan betalen is het maar net hoe goed diegene is om een bedrag te bepalen. Een amateur (die het goed doet, maar meer als hobby) neemt wellicht genoegen met € 5,00 maar een professioneel iemand vraagt snel € 30,00 of meer (per uur dus).

Oke ,ik vind zelf dat ik niet 30 euro per uur kan vragen,vind ik niet gepast omdat ik zelf maar een amateur ben. Ik zag op verschillende site's verschillende prijzen staan van kosten per email tot het maken van html etc etc.....maar goed ik leer er zelf ook weer meer van om zo'n nieuwsbrief te maken.Ik vind het moeilijk om te bepalen wat ik moet vragen.....maar zal nog eens rondkijken ......en kijken hoeveel tijd en werk het me uiteindelijk kost en daarvan moet ik en ga ik bepalen wat het me moet gaan opbrengen ......lijkt me.

Alleen de zon gaat voor niks op zeggen ze weleens;)

Geplaatst door arjan69
Alleen de zon gaat voor niks op zeggen ze weleens;)

De redactie van de helpmij.nl nieuwsbrief is net als de zon.....:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan