• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kosten laten stijgen en tegelijkertijd resultaten zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

brecat

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Hoi, zou iemand me kunnen helpen met volgend probleem. Gewone uitleggen hoe het moet en met welke tools het gedaan moet worden is voldoende. Ik heb een grote excel file waarin ik van alles bereken dat aan elkaar gekoppeld is.Zo heb ik een input sheet dat via allemaal andere sheets uiteindelijk de resulaten weergeeft van een bepaald project. Nu wil ik een andere toepassing hier aan toe voegen. Ik wil nu namelijk dat als ik bijvoorbeeld de kosten (inputsheet) telkens laat stijgen met 2000 tegelijkertijd al de resultaten langs elkaar zie?

Welke tool moet hiervoor gebruikt worden?

groeten

Het is mijn probleem niet eens en toch kan ik een beter titel verzinnen voor je vraag. Topictitel aangepast.

Ik heb je vraag een paar keer gelezen, maar ik heb geen idee wat nu concreet je vraag is. Wil je een behoorlijk antwoord krijgen, stel ik voor de vragen met meer detail toe te lichten.

Je kunt natuurlijk een nieuwe sheet maken met daarin verwijzingen naar de input en de output!
Maar zo simpel kan het toch niet zijn, want dat had je zelf wel bedacht. Toch?

Richard

En vervolgens met een een kleine lus in VBA een aantal nummers (situaties) in de juiste cel zetten en Excel laten uitrekenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan