Kosten T-mobile Relax Abonnement

Status
Niet open voor verdere reacties.

mexxtor

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2008
Ik heb de hele T-mobile site afgespeurd, ook de prijslijsten, maar het is me niet duidelijk.

Stel: Je neemt een T-mobile Relax 100 abonnement, daar betaal je €14,50 per maand voor. Er staat dan dat je per minuut 15 cent betaalt. Betekent dat dan dat die 15 cent van die €14,50 worden afgetrokken, waardoor je dus 100 gratis belminuten hebt(of 60 gratis smsen van 25 cent per). Of betekend dat dat de bundel honderd minuten heeft waarvoor je 15 cent per minuut bij de 14,50 betaalt.

Alvast bedankt, Max.

Als je een T-Mobile Relax 100 hebt, koop je 100 belminuten in voor € 14,50.
Als je wilt sms'en, dan betaal je naast die € 14,50, dan € 0,25 per sms apart.
Je smsjes vallen dan buiten je bundel.

Edit: Je koopt dus alleen maar belminuten in bij Relax. Wil je wel alles uit één bundel, dus dat bijv. steeds € 0,25 wordt afgetrokken, dan moet je Flex nemen :)

Laatst bewerkt:
je betaald inderdaad 14.95 per maand, dit betaal je sowieso ook al bel je niet...
je kan voor die 14.95, 100 minuten bellen, en als je 50 minuten belt worden die 50 min waarschijnlijk opgeteld bij de volgende maand...

als je meer belt dan je bundel (dus 110 minuten ipv 100) betaal je voor die 10 minuten nog iets meer, een bepaald bedrag per minuut...

Als je een T-Mobile Relax 100 hebt, koop je 100 belminuten in voor € 14,50.
Als je wilt sms'en, dan betaal je naast die € 14,50, dan € 0,25 per sms apart.
Je smsjes vallen dan buiten je bundel.

Edit: Je koopt dus alleen maar belminuten in bij Relax. Wil je wel alles uit één bundel, dus dat bijv. steeds € 0,25 wordt afgetrokken, dan moet je Flex nemen :)

Voor alle duidelijkheid, hoe dom het ook lijkt dat ik het nog steeds niet helemaal begrijp. Dat betekend dus dat als ik een T-mobile Relax 100 abonnement heb. En ik heb in 1 maand 30 minuten gebeld, dat er dan op de rekening €19,00(14,50+30*0,15) staat en geen €14,50?

en als je 50 minuten belt worden die 50 min waarschijnlijk opgeteld bij de volgende maand...

Ja dit klopt. Belminuten zijn 2 maanden geldig bij een Relax-abonnement, bij Flex is dat onbepert houdbaar.

En ik heb in 1 maand 30 minuten gebeld, dat er dan op de rekening €19,00(14,50+30*0,15) staat en geen €14,50?

Nee, dit klopt gelukkig niet :D
Je moet het zo zien: je koopt alleen een bundel met belminuten, meer niet.
Je koopt dus bijvoorbeeld 100 belminuten in voor € 14,50. Je kan dan maximaal 100 minuten bellen, ga je hierbuiten, dan betaal je € 0,25 per minuut.
In jouw voorbeeld betaal je nog steeds € 14,50, maar neem je die 70 minuten die je nog over hebt, mee naar de volgende maand. Let wel op: als je dan je 70 minuten niet opgemaakt hebt, vervallen die minuten, omdat je de maximale houdbaarheidsduur van 2 maanden hebt overschreden. :)

Nee, dit klopt gelukkig niet :D
Je moet het zo zien: je koopt alleen een bundel met belminuten, meer niet.
Je koopt dus bijvoorbeeld 100 belminuten in voor € 14,50. Je kan dan maximaal 100 minuten bellen, ga je hierbuiten, dan betaal je € 0,25 per minuut.
In jouw voorbeeld betaal je nog steeds € 14,50, maar neem je die 70 minuten die je nog over hebt, mee naar de volgende maand. Let wel op: als je dan je 70 minuten niet opgemaakt hebt, vervallen die minuten, omdat je de maximale houdbaarheidsduur van 2 maanden hebt overschreden. :)

Nu is het eindelijk duidelijk, dank jullie wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan