• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

KPI blad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loabarg

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2002
Beste forum leden,

in de bijlage een bestand met 3 werkbladen, 1x als overzichtsblad KPI en 2 met data ( zijn er totaal in het origineel 20)

Op het blad KPI wil ik middels donut grafiek de status laten zien van de acties op de andere bladen. Echter daar zit wel een lastige voor mij

1. er zijn acties die op verschillende freq voorkomen en die zou je ik ook graag in de verschillende freq in de dezelfde donut vorm willen weergeven, dus b.v. maandelijks, kwartaal. De actie moet dan worden uitgevoerd voor b.v. 1 april voor kwartaal 1, dit wordt dan middels een keuze van 4 ingevuld uit een box keuze.

Wie kan mij op weg helpen?

gr Henny

Bijlagen

Voor een grafiek, in welke vorm dan ook, heb je gestructureerde data nodig. Samengevoegde cellen en gegevens op verschillende tabjes vallen hier niet onder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan