Kpn digitenne recorder: paar zenders opeens verdwenen !

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkSilk

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
Hallo,

Ik heb een Kpn Digitenne recorder topfield tbc-5000 , maar sinds donderdag 25 augustus mis ik opeens zenders.. waar die heen zijn weet ik niet.. heb nu alleen dit:

1. Nederland 1
2. Nederland 2
3. Nederland 3
22. RTV Utrecht
26. 13th Street
27. SLAM!TV
28. Nickelodeon/Teennick
29. TV Drenthe tijdelijk

maar waar zijn de overige zenders heen ? zoals Rtl zenders? Ik heb al naar fabrieksinstellingen gedaan maar werkt niet.. Hoe doe je helemaal resetten dat je de klok ook opnieuw moet instellen enzo ?

Wie kan mij helpen dat ik de zenders weer terug krijg.. Alvast bedankt

Er zijn een aantal zenders (zoals BBC!) bij gekomen. Dan wordt de indeling veranderd en vaak moet je de zenders dan opnieuw opzoeken. Inderdaad.
Als je een externe (buiten?) antenne hebt let dan op de juiste uitrichting.
Bij mij geeft de meegeleverde binnenantenne niet voldoende signaal (ik woon net te ver van alle mogelijke zendmasten af) en ik heb op zolder een andere moeten installeren. Die moet wel goed op de zendmast gericht zijn.
Per ongeluk de antenne aantikken of verplaatsen kan ook invloed hebben op welke zenders je wel of niet meer kunt ontvangen...

Laatst bewerkt:
Lijkt er meer op dat alleen de niet-gecodeerde zenders ontvangen worden

Alle zenders opnieuw opzoeken heeft geen zin ,, de overige zenders zijn verdwenen.. voor donderdag waren ze er nog en had ik ook gewoon 64 % bereik..

vind het raar.. toch maar ff Kpn klantenservice bellen..

--------------------------------------------------------------------
Edit om 15:03:

Het moest minimaal 80 % zijn als je de zenders zoekt.. daarna als je de zender gewoon kijkt mag het wel 60 % zijn.. Heb kpn tv ding beneden aangesloten en antenne tegen raam had die 99 % ff alle zenders laten zoeken en toen weer boven aangesloten en aangezet.. nou doet die het weer helemaal :)

Probleem opgelost !

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan