Ik heb sinds vandaag mijn computer aangesloten op de experia box van KPN. Met internet en bellen van kpn. De box was al geinstalleerd en ik heb internet verkregen via een lan kabeltje naar mijn pc. Deze deed het zonder iets in te stellen en maakte automatisch een nieuw netwerk aan. Hartstikke mooi.
Maar als ik iets download, en ik merk het ook aan het surfen dan komt de download nooit hoger dan 40kb/s. Net of het gecapt wordt. bij verschillende servers geprobeerd. Nu heb ik ook gemakkelijk mijn ipod aan gesloten via de wifi, lukte allemaal in 1 keer. Dus ik denk doe ik is een speedtest. Speedtest gedaan, op de ipod ook.
op de pc maar 0.3 mbit download.
en op mijn ipod rond de 0.26 mbit download.
Iemand enig idee hoe ik de snelheid op kan hogen naar wat het normaal is ?
want met 4mbit of met 8mbit zou je toch zowiezo boven de 40kb/s kunnen downloaden?
Ik draai op windows 7 64bit
Edit:
Waarom staat er trouwens geen KPN ofzo?

Maar als ik iets download, en ik merk het ook aan het surfen dan komt de download nooit hoger dan 40kb/s. Net of het gecapt wordt. bij verschillende servers geprobeerd. Nu heb ik ook gemakkelijk mijn ipod aan gesloten via de wifi, lukte allemaal in 1 keer. Dus ik denk doe ik is een speedtest. Speedtest gedaan, op de ipod ook.
op de pc maar 0.3 mbit download.
en op mijn ipod rond de 0.26 mbit download.
Iemand enig idee hoe ik de snelheid op kan hogen naar wat het normaal is ?
want met 4mbit of met 8mbit zou je toch zowiezo boven de 40kb/s kunnen downloaden?
Ik draai op windows 7 64bit
Edit:
Waarom staat er trouwens geen KPN ofzo?

Laatst bewerkt: