Kpn experia box arv 7519 nat type

Status
Niet open voor verdere reacties.

vliegtuigniels

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2011
Goede avond,

Ik heb sinds een maandje interactieve tv van kpn. Hierbij ontving ik ook een nieuwe modem, namelijk de kpn experia box arv7519. Nou wil ik op mijn ps3 online gamen (vrienden joinen etc) maar dit lukt niet vanwege mijn nat type strict. Als ik UPNP aanzet, staat er bij netwerk instellingen nat type 2 maar zodra ik bijv cod mw2 of black ops speel staat hij weer op strict. Heeft iemand een idee hoe je dit weer goed kan krijgen zodat ik toch weer normaal kan gamen???

Haha ja dat klopt heb ook xperia box en daar kom je bijna niet doorheen.

heb je al geprobeerd te port forwarden

PS3's, ports en Arcadyans

Heb zelf geen PS3 maar werk wel dagelijks met die Arcadyans. Vandaar mijn gratis tips, doe er je voordeel mee.

De PS3 moet je een statisch IP adres geven, dit doe je in de PS3 zelf. Kies een IP adres wat in de range valt van de Arcadyan modem, bijvoorbeeld 192.168.2.50
In de modem moet je :
1. De PS3 een statisch IP adres geven, dit doe je door het MAC adres van de PS3 in te vullen en daar een IP adres aan toe te kennen (in dit geval dus 192.168.2.50)
2. UPnP aan zetten.
3. Bij het onderdeel "Portmapping" moet je de poorten openen die voor de betreffende game bekend zijn. (Beetje jammer is dat die poorten niet duidelijk worden vermeld bij die PS3 games, maar dat ligt niet aan het modem en ook niet aan KPN.)
Wellicht dat deze site uitkomst biedt : http://portforward.com/cports.htm
Beetje naar beneden scrollen tot je bij de P komt, daar staan PS3 games.

4. REBOOT HET MODEM ALS JE ALLES GOED HEBT INGESTELD. Dit kan via het menu van het modem (je zit er toch al in), of door de modem even uit en aan te zetten.

Succes

dit is niet om dit topic te kicken maar ik ben toch heel erg nieuwschierig of bovenstaande methode gelukt is.

Nee bij mij ook niet.

Bij mij gaat het om een MInecraft server dus port 25565 en die lukt alleen met de kabel in de computer

@sandert9 ging het bij jouw wel om mw3 op de ps3?
en heb je alle stappen die markd heeft uitgelegd ook uitgevoerd?

Het gaat bij mij om Battlefield 3 & Modern Warfare 2. Ja, ik heb alle stappen uitgevoerd;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan