KPN Experia Box Wifi Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

William86

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2011
Berichten
3
Hallo Allemaal,

Heb sinds 4 dagen een KPN Experia Thomson TG789vn. Deze hebben wij helemaal naar volle tevredenheid ingesteld en een draadloos netwerk gemaakt wat prima werkte.

Nu kwam ik vanmiddag terug en opende mn laptop maar deze kreeg geen verbinding. Ik zag tot mijn verbazing dat het lampje op de modem WIFI uit is. De knop indrukken werkt niet want er gebeurt gewoon niks. Wifi is ook niet meer terug te vinden in de draadloze netwerk lijsten

Via de kabel werkt alles prima. Zodra ik probeer in te loggen op de modem kom ik in het welkomscherm terecht en zodra ik naar de tab "thuisnetwerk" ga zie ik niet eens de optie draadloos staan?

Heb al geprobeerd te resetten. terug te zetten naar factory default. mn Interactieve TV en mn bekabelde internet werkt wel gewoon allemaal ?!?!?!?!

Wie kan mij vertellen wat er in vredesnaam is gebeurd?

rciluw.jpg


In deze tab zou ik WLAN moeten aanklikken om de instelling aan te passen maar die staat er dus niet tussen. Het ledje op de modem is ook uit. en de knop Wifi inschakelen aan de zijkant werkt ook niet. Zodra ik die indruk gebeurt er niks:evil:

Wie helpt ons uit de brand, want heb al iets te vaak de KPN helpdesk maffia gebeld voor andere dingen.
 
de routerinstellingen resetten , knopje op zijkant, haalt dat iets uit?
 
Nope. Al meerdere keren geprobeerd. Ook ingelogd op de modem via de kabel geprobeerd de fabrieks instellingen terug te zetten maar er gebeurt niks:evil:
 
als een harde trap geven nog niets uithaald, toch maar weer de servicelijn bellen.
 
Na contact te hebben gehad met de klantenservice bleek ik volgens de mederwerker "pech" te hebben en kreeg een nieuwe opgestuurd.

Vandaag werdtie geleverd

Is het de verkeerde:confused:

KPN:mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan