KPN experia box

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn1990

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
ej,

We hebben sinds vndaag een draadloos netwerk thuis. Me broers laptop werkt er perfect mee, maar me eigen (wat oudere) pc doet t niet. Ik heb geprobeerd het via de installatiecd te doen, maar dan geeft ie aan dat er geen ethernetkaart aanwezig is. Dan word ik verzocht om 2 keer op vorige te klikken op de optie draadloos te kiezen. Die optie is nergens te bekennen. Nu ik al ergens op een forum dat je dit kan verhelpen met een USB netwerk kaart? klopt dit? Zijn die duur? Ik heb weinig zin om geld uit te geven aan iets wat niet werkt...

b.v.d.

Martijn

Ik denk dat je in je normale PC geen draadloze netwerkkaart hebt. Een laptop is hier standaard mee uitgerust voor mobiel gebruikers gemak.

Een draadloos netwerkkaartje kost ongeveer 25 euro. Je hebt ze zowel voor USB als voor IN je pc (pci-kaart heet dat). Voordeel daarvan is dat je 1 USB slot uitspaard. Op je USB sloten staan doorgaans printers en camera's aangesloten.

Dus als je gebruik wil maken van draadloos netwerk en van de kabels af wil zijn is de meest simpele oplossing een USB draadloos ethernet kaartje te kopen

succes:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan