kpn experiabox en windows 7 ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Biebje

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2008
Hallo,

(ik hoop dat ik het hier goed neerzet)

Ik heb een kpn experiabox TG789VN,en ik wilde deze installeren met bij geleverd cd-rom
Tot mijn verbazing kreeg ik een soort error.Hier werd mij vertelt dat ik nu een besturingssysteem heb van Windows 7 6,1 op de laptop en deze moet windows 7 zijn.:confused:
Nou dacht ik gewoon dat ik windows 7 had:o
Hoe nu verder?Want nou kan ik alleen bedraad me laptop gebruiken,en ik heb hem juist om draadloos te gebruiken:(
Kan iemand mij verder helpen hiermee,want ik weet niet hoe ik nu verder moet.

Alvast bedankt,Biebjuhh

Hallo,

Windows 7 is intern versie 6.1.
Dus volgens mij heb je gewoon Windows 7.
Maar waarom het programma hier een fout van maakt weet ik helaas niet.

Hallo,

Windows 7 is intern versie 6.1.
Dus volgens mij heb je gewoon Windows 7.
Maar waarom het programma hier een fout van maakt weet ik helaas niet.

Ik ben ook al aan het zoeken waarom maar kom nog ff niet verder.:confused:
Ik hoop dat iemand hier misschien iets weet erover??

Zodra ik er wel uit ben,laat ik het even weten

In ieder geval bedankt voor je reactie

Yes!!!!!!!!!!!!!
Ik heb het voor elkaar hoor,moest even de sleutel via een omweg erin zetten,dat deed hij dus steeds niet bleek achteraf:(

Maar ben helemaal blij,hier kan een slotje op

Groetjes Biebjuhh

Help mij svp verder

Yes!!!!!!!!!!!!!
Ik heb het voor elkaar hoor,moest even de sleutel via een omweg erin zetten,dat deed hij dus steeds niet bleek achteraf:(

Maar ben helemaal blij,hier kan een slotje op

Groetjes Biebjuhh

Hallo Biebje,
Ik heb exact hetzelfde probleem als jij (had) met de KPN-Experia-box.
Fijn dat jij het hebt opgelost, maar zou je mij wat verder willen helpen door te beschrijven hoe je dat gedaan hebt: "even de sleutel via een omweg erin zetten"?? Ik snap niet wat je daarmee bedoelt.

Alvast bedankt,
Waters

Hallo Biebje,
Ik heb exact hetzelfde probleem als jij (had) met de KPN-Experia-box.
Fijn dat jij het hebt opgelost, maar zou je mij wat verder willen helpen door te beschrijven hoe je dat gedaan hebt: "even de sleutel via een omweg erin zetten"?? Ik snap niet wat je daarmee bedoelt.

Alvast bedankt,
Waters

Moet ik even kijken voor je wat ik precies heb gedaan hoor,ik kom zo even terug zet ik alles even voor je neer:)

Vraagje gebeurt er helemaal niks als je de cd-rom erin doet?

Of maakt hij wel de verbinding aan,maar kan je internet niet op?

Vraagje gebeurt er helemaal niks als je de cd-rom erin doet?

Of maakt hij wel de verbinding aan,maar kan je internet niet op?

Hallo Biebje,
De CD-ROM start wel op, maar komt al vrij snel met de melding die jij ook kreeg over de "verkeerde" versie van Windows 7 6.1.
Dan rest niet anders dan de CD-Rom te stoppen. Er komt dus niet een begin van een aansluiting op internet.

groet,
Waters.

Hallo Biebje,
De CD-ROM start wel op, maar komt al vrij snel met de melding die jij ook kreeg over de "verkeerde" versie van Windows 7 6.1.
Dan rest niet anders dan de CD-Rom te stoppen. Er komt dus niet een begin van een aansluiting op internet.

groet,
Waters.

Je moet hem gewoon door laten gaan,en als het goed is staat hij dan bij je netwerk,alleen werkt het dan nog niet
Klik met rechts op die verbinding>eigenschappen>beveiliging
Zet daar nu je gekozen netwerkbeveiligingssleutel neer,en klik op ok

Wacht 10 minuten en start je pc even opnieuw op,kijk ook even welke lampjes er allemaal branden op je router,welke branden er allemaal nu?
Ik hoor het wel,groetjes Biebje

Laatst bewerkt:
Je moet hem gewoon door laten gaan,en als het goed is staat hij dan bij je netwerk,alleen werkt het dan nog niet

Wacht 10 minuten en start je pc even opnieuw op,kijk ook even welke lampjes er allemaal branden op je router,welke branden er allemaal nu?

Dank, Biebje,
draadloos internet via de experia box werkt bij mij inmiddels prima.
Groet,
Waters

ik heb nu exact hetzelfde probleem, echter als ik rechtsonderin rechterklik op de verbinding waar ik mee wil maken dan kan ik alleen maar op verbinden drukken.

de optie van beveiliging staat er bij mij dus niet tussen, of moet ik deze op een andere plaats zoeken om alsnog de sleutel in te voeren

groetjes

ik heb nu exact hetzelfde probleem, echter als ik rechtsonderin rechterklik op de verbinding waar ik mee wil maken dan kan ik alleen maar op verbinden drukken.

de optie van beveiliging staat er bij mij dus niet tussen, of moet ik deze op een andere plaats zoeken om alsnog de sleutel in te voeren

groetjes

Heb je echt met rechts geklikt want het moet er echt bij staan hoor:confused:
Probeer dit nog even wat hieronder staat.
Mocht het helemaal niet lukken,moet ik zelf ook weer even verder kijken hoor:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan