Ik ben laatst van provider veranderd, van @home kabel naar KPN adsl. Hierbij zat een KPN experiabox (thomson speedtouch 780). Nu is het zo dat ik op Warcraft 3 niet meer kan hosten (als ik "create game" kan niemand in mijn game komen).
nu heb ik op allerlei sites en forums gekeken.. maar niet veel resultaat.
er word aangegeven dat je poorten 6112-6119 moet forwarden.
ben ook naar www.portforward.com geweest, heb daar alle stappen gevolgd en dat ging allemaal goed (static IP aanmaken enz).
toch blijft mijn poort gesloten als ik hem controleer op www.canyouseeme.org (ook terwijl ik dus aan het hosten ben).
Voor de rest heb ik geen firewall, en ben gewoon met ethernet kabel verbonden.
Wat zou er mis kunnen zijn? Denk niet dat de ISP van kpn deze poorten zou blokeren, maar dat kan ik nog informeren en voor de rest zou het in orde moeten zijn.
nu heb ik op allerlei sites en forums gekeken.. maar niet veel resultaat.
er word aangegeven dat je poorten 6112-6119 moet forwarden.
ben ook naar www.portforward.com geweest, heb daar alle stappen gevolgd en dat ging allemaal goed (static IP aanmaken enz).
toch blijft mijn poort gesloten als ik hem controleer op www.canyouseeme.org (ook terwijl ik dus aan het hosten ben).
Voor de rest heb ik geen firewall, en ben gewoon met ethernet kabel verbonden.
Wat zou er mis kunnen zijn? Denk niet dat de ISP van kpn deze poorten zou blokeren, maar dat kan ik nog informeren en voor de rest zou het in orde moeten zijn.