KPN Extra Harde Schijf Online

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knight2008

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2009
Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft met "KPN Extra Harde Schijf Online"
Ik heb daar een abonnement genomen van 1TB, maar dat uploaden gaat als een slak zo langzaam, weet iemand of dit ook sneller kan of iets dergelijks?

Wat is de upstream-snelheid van je internetaansluiting?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat het bij hem rond de 1 a 3 mbit ligt wat al redelijk standard is

Dat programma upload op ca. 100 KB/s
Ik heb ADSL van Internet de snelste verbinding die ze hebben weet zo niet welke upload

Is inderdaard niet snel. Heb je al een test gedaan op www.speedtest.net ??

PS: Als je iets upload doe dit dan als je op werk/school zit. Of S'nachts

down haal ik 11,80mbit up haal ik 1,85mbit. Ik heb geen KPN, maar toch dit zijn de normale Snelheden die een gemiddelde mens heeft ( vooral een niet gamer )

Laatst bewerkt:
Ik heb er geen goede ervaring mee.
Ik kon op computers elders mijn bestanden niet benaderen, als er niet eerst een Ccleaner werd uitgevoerd. En dat recht heb je niet overal. Slechte informatie in de winkel die totaal haaks staat op hoe het werkelijk werkt.
Ik heb het dus gelijk weer opgezegd, overigens ben ik nog steeds in conflict, ik had een jaarabbonnement genomen, ze hebben alles zo stopgezet (na nog geen week gebruik) maar over de restitutie van het betaalde abonnement ben ik dus nog bezig. Kortom: drama.... sorry... ik hoop eigenlijk dat het inmiddels bij jou beter werkt.

Ook ik heb slechte ervaringen met de harde schijf online.
De uploadsnelheid is erg laag: een bestand van 100 mb duurt enkele uren.
Door de helpdesk ben ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Toen contract opgezegd, maar daar zit je dan een jaar aan vast.
Door mij is de harde schijf online niet eenmaal bruikbaar geweest, maar moet wel een jaar lang betalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan