kpn glasvezel instalatie anders willen doen als mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

victor1111

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 okt 2012
situatie nu is glasvezel, cat5 kabel, experia modem/router, cat5 kabel, devolo 500 powerline, devolo 500 avtriple , 3 x cat5 kabel ( media box,tv, stereo ) en ik wil.....
glasvezel, cat5 kabel, devolo 500 powerline, devolo 500 avtriple, cat5 kabel, experia modem/router, 3 x cat kabels ( media box, tv, stereo )
in verband met sleght wifi onvangst van meterkast . Is dit mogelijk ?

update. 04-11-2012

Ik heb geen negative antworden gehad , zo ik heb het geproberd . Het werkte prima voor een tijd , dan problemen met mediabox . Had geen tijd om de problem uit te zoeken , zo heb ik terug gezet naar original installation . Het blijkt dat KPN heeft problemen gehad met interactive tv de laaste tijd . Als de problemen bij Kpn zijn opgelost , ga ik nog een poging doen.

Laatst bewerkt:
Ik zou niet weten waarom dat niet kan.
Je verlengd toch alleen met die devolo 500 powerline de "kabel" naar een andere plek? Zelfde als je een hele lang kabel hebt.

Zelf heb ik het het volgende:
Glasvezelkastje > CAT6 > Experia modem/router(wifi) > 3x CAT6 naar (NAS, switch voor de tv's, switch voor de pc's/routers) > CAT6 > 2x Router(wifi) > PC/laptops(wifi).

EDIT :
eh ... het zou best wel es kunnen werken, je zult het dus moeten proberen ..

Laatst bewerkt:
Hang een goede Access Point op om het berijk van WiFi te vergroten, hier is een goed voorbeeld, link

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan