kpn h220n probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

michaelvdnet

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2010
Berichten
177
sinds een paar maanden hebben wij glasvezel van kpn en daarbij de bijgeleverde h220n (de witte)

nou heb ik een linksys router ingesteld als client en gekoppeld aan het netwerk van de h220n router

op de linksys router is 1 computer verbonden via lan (hij had geen wifi) en nu wil ik vanaf het h220n netwerk de computer in het linksys bereiken via ssh maar dan krijg ik een connection timeout melding

als iemand weet hoe je dit kan oplossen graag

groeten
Michael
 
Remote management wel aangezet in de Linksys? Eraan gedacht dat je het ip-adres moet gebruiken dat de Linksys heeft op het LAN-netwerk van de h220n (oftewel: Het Internet/WAN ip-adres van de Linksys, niet zijn LAN ip-adres)

Tijs.
 
Wat ik niet begrijp is waarom je een tweede router gebruikt ,terwijl de ZTE een modem/router is met draadloos access point.
 
Wat ik niet begrijp is waarom je een tweede router gebruikt ,terwijl de ZTE een modem/router is met draadloos access point.

nouja ik wilde een oudere computer gebruiken waar de wifi kaart uitgesloopt is en het niet waar is om een nieuwe te kopen

maaarrr... ik heb besloten om de router niet als client te zetten maar als repeater zodat het wel werkt
 
@michaelvdnet:
a. Wat heb je tot nu toe gedaan m.b.t. inzetten als repeater? Je startposting gaf aan alsof je hem nu nog gewoon als router ingericht hebt. De tips die je (van mij) kreeg zijn ook daarop gebaseerd(!)
b. Je meldt 0,0 terug m.b.t. de concrete tips die je (van mij) gekregen hebt.

Tijs.
 
@michaelvdnet:
a. Wat heb je tot nu toe gedaan m.b.t. inzetten als repeater? Je startposting gaf aan alsof je hem nu nog gewoon als router ingericht hebt. De tips die je (van mij) kreeg zijn ook daarop gebaseerd(!)
b. Je meldt 0,0 terug m.b.t. de concrete tips die je (van mij) gekregen hebt.

Tijs.

zoals ik in de post van mij hiervoor heb gezegt is het probleem eigenlijk al opgelost
het was de bedoeling dat het netwerk in hetzelfde bereik kwam.
na wat onderzoek bleek dat het kpn kastje heel weinig kan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan