KPN Internet + Bellen (Overstappen Provider)..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berkani92

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2011
Beste Helpers,

Ik heb KPN internet + Bellen, maar het is verschrikkelijk de laatste 6 a 7 maanden. Altijd valt de netwerk uit of de telefoon lijn.
Modem ge-reboot/reset met behulp van 192.168.2.254 (Om in de modem instelling te komen)..

Maar toch valt altijd mijn draadloos netwerk op mijn laptop weg. Dit duurt dat ongeveer 5 a 6 minuten. Of moet de modem opnieuw opstarten.
Erg vervelend dus..

Aantal keren de helpdesk van KPN gebeld maar dan is het voor 1 a 2 dagen goed en daarna weer het zelfde.. Ik hem inmiddels halfjaar geleden een nieuw modem ontvangen maar dat mocht niks baten. Nu wil ik van KPN waar in 8 jaar lid van ben overstappen..

Kennen jullie goeie Providers? Ik wil dus draadloos/+Kabel internet inclusief bellen..

Bedankt alvast!

PS: Woon in de omgeving van Amsterdam Rai, hier bieden ze nog geen glasvezel aan.
Wil er max 50,- per maand voor betalen.

Laatst bewerkt:
Hallo, ja als je al contact hebt gehad met KPN wordt het moeilijk om dat allemaal in te schatten, maar ben je hier al geweest. De help van KPN zelf. De z.g. Netwerk assistent. Proberen kun je het altijd. Succes ermee.

Klikje

Er staan ook nog wat tips en zo op. Afin lees alles eens rustig door vink items aan in een bolletje en je krijgt advies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan