KPN ....... K betekent niet klantvriendelijk

• Onderwerp starter Onderwerp starter wvm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wvm

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2006
Stel je hebt een sms-abonnement bij KPN. Heel voordelig.......

Kontrakt moet verlengd worden.
Dus je belt, .... dan hebben ze een hele voordelige aanbieding m.b.t. Black Berry, en sms-abonnement mag meegenomen worden.

Je gaat akkoord.
Dochter helemaal dol gelukkig...........een Black Berry. Halve school loopt ermee.

Dan komt eerste rekening................sms-gebruik..............85,-- euro...................HOE KAN DAT NOU !!!!!!!

Dus KPN gebeld. Nou weet ik niet waar de K voor staat..............dacht Koninklijk.........zelf hopen ze misschien Klantvriendelijk................

Maar nu denk ik toch in minder groot woord wat met K begint.

Zeggen ze.................oh, ik zie het al................we zijn vergeten in het kontrakt de sms-bundel te activeren......

Nou denk je.........dan hoef ik het bedrag niet te betalen..........tis hun fout............

Dus niet.................het moet wel betaald worden.

Er had eerst gecheckt moeten worden, of bundel het wel deed............hoe????..........ze hebben niet eens een kontrakt meegestuurd.

Tis toch wat..................jammer, dat ik Youp van het Heck niet ben..

Iemand hier een suggestie ??

Alvast bedankt

Als ik tussen de punten door lees :)

Rekening deels betalen (normale aboo kosten + sms bundel) Dus de extra gemaakte kosten 85,- niet betalen. en bezwaar blijven maken.
-Bellen/ aangetekende brief ect.

Overstappen op pre-pay is ook een optie.
Geld op, dan houd het sms-en op.
Kort door de bocht maar het helpt wel.

Laatst bewerkt:
Dankjewel voor reaktie.

Tis inderdaad extra gemaakte kosten, die er niet waren geweest, als zij niet vergeten waren om bundel ge activeren. Wat ze beloofd hadden.

Nu kwam er ineens wel een smsje dat bundel actief was.

Dacht al brief (dus de ouderwetse manier) naar KPN hoofdkantoor te sturen.

Opdat alles dan weer niet in de grote stapel mails e.d. terecht komt.

In dergelijke onmachtssituaties zou ik de kansen omkeren en gebruik maken van de macht die de consument heeft. Social media, maar bijvoorbeeld ook contact zoeken met Youp van 't Hek / Radar. Merken zijn tegenwoordig doodsbang voor een slechte naam op het internet en doen daar (vrijwel) alles aan om dat te voorkomen. Misschien dat Webcare jou wel wilt helpen ;-)

Bedankt voor reaktie ... Heb wel een zelfde soort verhaaltje bij forum van Radar gezet. En ook begrijpende reaktie gehad.
Begrijp ik dat er een speciaal gedeelte is voor Youp van 't Hek ?

Kreeg inmiddels wel een reaktie op mijn bezwaar-mail.
Alleen kon je merken, dat ze vlug over de regels hadden gelezen.
Lezer zag alleen het woord smsjes staan, en het bedrag.
En trok de voorbarige conclusie dat ik te smskosten hadk n.a.v. de bekende, zelf moeten betalen, smsjes. En gaf dit als suggestie, om te gaan kijken..... www.smsgedragscode.nl

Dus heb ik gelijk weer gereageerd, dat er geen derde partij bij betrokken is, maar dat KPN zelf niet goed gehandeld heeft, en iets had nagelaten te doen, wat beloofd was.
Gelijk wel gezegd, dat ook reeds deze maand overbodige kosten berekend staan.
Dat was gebeurd, voordat ze smsjes bundel wel geactiveerd hadden.

Hierop nog geen antwoord gekregen.............ben benieuwd.

Anders ga ik maar gewoon een ouderwetse brief sturen naar hoofdkantoor van KPN.

Op mails vaak standaard reakties.

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Even toch melden, dat alles goed is afgehandeld door KPN.

Na mn laatste mailtje, kreeg ik onderstaande vandaag toegestuurd.

..............................................

Bedankt voor je e-mail.

Je geeft aan dat de Hi Eindeloos SMS bundel niet was geactiveerd. Ik heb de gegevens nagekeken. Dit was tot mijn spijt ook niet het geval. Mijn collega heeft voor de onterecht in rekening gebrachte kosten inmiddels een creditering klaargezet. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op de volgende telefoonrekening.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

............................................

Dus, alles toch nog goed afgelopen.

Bedankt voor de reakties hier.
mvgr wvm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan