KPN Lijn nodig bij Speedlinq en Orange?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeePee_05

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
Hoi, ik wou me net opgeven voor speedlinq en ik heb orange ook geprobeerd maar ze vragen om mijn vaste telefoon nummer dat ik niet heb. Ik dacht dat je ondertussen gewoon zonder kpn internet kon krijgen, maar het is dus zo dat je nog steeds een aparte kpn lijk nodig hebt?

In principe is er altijd een lijn van KPN nodig. (een lijk is wellicht wat overdreven ;) )

Normaliter is dat geen probleem, aangezien elk huis wel een koperdraadje van KPN heeft.
Je kunt dus een belbudget abo afnemen van KPN, en vervolgens daar een DSL lijn op bestellen. Vroeger was dit verplicht voor elk DSL abo.

Tegenwoordig zijn er ook leveranciers die dit voor jou doen. Je betaald ze dus een extra maandbedrag voor het feit dat zij de KPN lijn voor je regelen. Speedlinq heeft deze voorziening geloof ik.

Ik heb zoiets van:
Je zult toch moeten betalen voor die lijn, dan kun je net zo goed een belbudget abo'tje nemen van KPN, heb je meteen een vast nummer waar op bereikbaar bent. OP de een of andere manier moet het toch betaald worden, of via de ISP, of direct aan KPN

Cheers
Charley

ok bedankt voor je reactie, ik laat speedlinq het lijntje wel aanvragen dat..zal wel sneller gaan hoop ik.

succes

een viend van mij heeft dat aangevraagd en het ging vrij snel (binnen 3 weekjes geloof ik)

Cheers
Charley

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan