Kpn of Ziggo

• Onderwerp starter Onderwerp starter e3rer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

e3rer

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
Hallo,

Ik heb een televisie van 50 inch en heb nu ziggo.. Ik wil eigelijk vanwege de prijsverschil tussen ziggo en kpn overstappen naar kpn.. De beeld van ziggo is erg goed... Wat denken jullie.. Is de beeld van kpn ook goed op een 50inch tv? Want kabel is volgens mij beter dat een ontvanger..

groet,

e3rer

Het beeld van Ziggo, zeker het digitale, is vele malen beter dan Digitenne van KPN, wat niet eens digitaal is.
Daarnaast heeft Digitenne ook behoorlijk wat last van storingen, b.v. door een mobiele telefoon, de magnetron etc.

b.v. door een mobiele telefoon, de magnetron etc.

Verkeer op de weg wil ook wel eens storingen veroorzaken. (Helaas heb ik dus in de zomer haast geen 'lopend' beeld. Enkel wat pixels die vernieuwt worden)

Overgens heeft digitenne niet alleen last van storingen door straling maak ook door beton.

Toen ik nog thuis woonde in een oude woning uit 1929 had ik alleen last van storing door een telefoon die af ging maar verder altijd volop bereik.

Nu ben ik sinds vorig jaar verhuist naar een nieuwbouw woning(2006) met dikke betonnen muren. Mijn ontvanger staat in het midden voor het raam (voor ik verhuisde was dit ver van het raam verwijderd) en heb amper ontvangst. Ook heb ik constant last van stilstaand beeld voor enkele secondes terwijl het geluid wel door gaat. Ook gebeurt het nog wel eens dat het geluid voor een aantal minuten gewoon uitvalt bij alle zenders.

Ook als er een scooter voor bij komt blijft het beeld hangen.

En ik heb bij Digitenne geen HD tv. en dat zul je vast wel willen bij een 50" tv(tje)

Nu heb ik Ziggo besteld en deze gaat per 1 november in. En dan gaat digitenne de prullenbak bezoeken.

Laatst bewerkt:
voordat we kpn helemaal de grond in boren wil ik toch even kwijt dat wij als ziggo gebruikers ook wel eens lichte storingen hebben als een vrachtwagen of auto ons huis passeert.. het beeld blijft dan ook wel eens hangen. Niet echt hinderlijk. tenzij je er op gaat letten.. verder is mijn ervaring met ziggo dat het internet k*t is... maar verder werkt t allemaal wel naar behoren :thumb:

Ik geloof best dat iedere aanbieder van 'digitale' tv last heeft van storingen, maar bij KPN is het algemeen bekent dat het bij hun extreem is en er te weinig aan gedaan wordt.

Ik heb toen ik hier kwam wonen en merkte dat het ontvangst slecht was contact opgenomen met KPN. Zij adviseerde mij om een buiten antenne te gaan plaatsen. Deze koste destijds ruim 150 euro. En moest ik dan zelf even buiten plaatsen. Ik woon in een appartement welke ik huur, op de begaande grond. Ik mag niets aan de buitenkant van het huis aanpassen dus ook geen antenne.
Als ik de antenne zou ophangen zou deze binnen een paar dagen gestolen worden is mijn verwachting.

oh... lekkere buurt woon je dan :P. maar ik zou inderdaad ook gewoon overstappen op ziggo in jouw geval ;). of missschien upc als dat daar ook word aangeboden?

't Is niet de meest vriendelijke buurt. Ook veel studenten en als die dronken zijn weet je nooit wat er gebeurt:P

Helaas is hier geen UPC alles in de buurt is van Ziggo. Nog een paar weekjes en dan ben ik van KPN af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan