KPN PC Veilig

Status
Niet open voor verdere reacties.

appy

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
80
Ik heb mij laten verleiden om mijn oude internet abonnement bij KPN om te zetten naar een sneller (?) abonnement, Internet Standaard.
Na ruim een week zonder internet en 5 dagen zonder telefoon is alles weer werkend.
Nu wordt mij KPN PC Veilig min of meer opgedrongen.
Mijn vraag is of dat inderdaad een verbetering is. Ik heb nu als bescherming ESET NOD 32 en mijn vrouw heeft Avast. Verder scan ik regelmatig onze computer of spyware met Advanced System Care.
Als KPN PC Veilig nioets toevoegt voel ik er niets voor om daar een abonnement op te nemen.

Bij voorbaat dank voor jullie advies.

appy
 
Met wat je opnoemt, heb je wel genoeg beveiliging.
 
Je bent niets verplicht en ik zou het niet doen omdat er inderdaad voldoende gratis alternatieven zijn die daar niet voor onder doen.
 
Ik las het even door klik, maar als je een goed draaiend systeem heb waarom zou je. En die virus scanners zijn uitstekend. Updates krijg je gewoon binnen via windows. Ik zie de voordelen niet echt. Het voegt naar mijn mening niets extra's toe. ;)
 
De KPN beveiliging is niets anders dan een standaard commerciele virusscanner met een ander logo erop geplakt.
 
Installeer het gewoon niet, een andere gratis virusscanner is waarschijnlijk veel beter.
Maar hou gewoon ESET, want die is heel goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan