KPN router slecht, nieuwe router gekocht maar werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

erjan12

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2011
Hallo,

Wij hebben glasvezel gekregen, en hierbij kregen bij de KPN experiabox. Maar het signaal viel vies tegen op zolder. Het signaal was zwak.
Wij zijn maar een nieuwe router gaan kopen. Het is een Sitecom X4 geworden. Volgens de winkelier moest het signaal op zolder wel goed zijn. We hebben de Sitecom aangesloten achter de kpnexperia omdat we de kpn nog hebben voor interactieve tv en telefonie
Maar volgens mij is het er niet beter op geworden. Ik heb alles ff op een rijtje gezet. En ik hoop dat jullie het snappen, en tot een oplossing kunnen komen.

* in het plaatje is: Ga naar netwerkcentrum: en als je dan op de verbinding drukt en dan bij snelheid kijkt.

KPN_SITECOM.png

De pingsnelheid is bij de KPN sneller dan bij sitecom

De slechte snelheid is geconstanteerd met de wifi van KPN uit.

Groeten,

Erjan

Laatst bewerkt:
Ik denk dat een router het signaal altijd verliest bij de transfer van modem naar router, maar je verliest ook aardig wat snelheid van router naar laptop (draadloos)
Is het wel een Wifi N router?

Ik denk dat een router het signaal altijd verliest bij de transfer van modem naar router, maar je verliest ook aardig wat snelheid van router naar laptop (draadloos)
Is het wel een Wifi N router?
Jazeker, het zijn beide N routers, en de sitecom router moet bedraad 1000mb/s aan kunnen dus ik snap het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan