KPN router vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HarmNL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Berichten
4
Momenteel werken wij met de router van KPN, een één of andere Z220N. Deze router is zwaar kansloos met de Firmware van KPN er op. Er is bijna niets in te stellen en ook de port forwarding gaat moeizaam tot helemaal niet.

Is het mogelijk om deze router te vervangen of gaat dat niet werken met de telefonie en televisie? Een Netgear Router met configureerbare DHCP, DNS enz. geeft toch leukere mogelijkheden.

Als niemand mij verder kan helpen neem ik even contact op met KPN, benieuwd hoe hun daar op reageren, als ik aan de lijn kom!

Alvast bedankt!
 
Nee, gaat niet werken ..

Dat is jammer. Heb nu eindelijk een VPN verbinding draaien maar krijg nog geen toegang tot het internet op de VPN helaas. Probeer nu het een en ander met een proxy (CCProxy) op Port 8080 maar ook deze forwarding krijg ik niet goed.
 
Als je b.v. alleen internet + bellen zou hebben gehad, dan zou het wel gewerkt hebben, echter voor de TV maken ze nogal wat aanpassingen in die router. Met alleen het eerste als optie, zou je kunnen volstaan met een router die telefonie ondersteunt bij de lokale computerboer vandaan ..

Suc6! ;)
 
als je via LAN aan die router nog een router aansluit zou dat toch wel moeten kunnen ?
 
Bedankt voor de reactie. Een router achter de KPN router plaatsen heeft ook geen zin, want toch moet al het verkeer ook nog door de KPN router dus dan ben ik nog niets verder, helaas!

Ik ben nu bezig om een VPN verbinding op te zetten op één Server 2008 machine. Hopelijk kan ik hiermee wel toegang krijgen tot het internet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan