Kpn storingen en app beperkt bruikbaar

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
655
Heb een japanse smart TV, die voortdurend problemen geeft. Accepteer het niet meer.
3 keer per week bellen, stekkers eruit, App opnieuw installeren, niets helpt
Nu gooien ze het erop, dat de KPN App alleen bij Samsung en LG werkt, dus zou een tv modem erbij moeten hebben.
Heb een Arris gehad en teruggestuurd naar kpn omdat alles leek te werken , behalve het pauzeren en bepaalde opnames verwijderen.
Heb Glasvezelmodem en een Experia box. Zou voldoende moeten zijn.
 
Sorry, maar waarom een Chinese smartTV? Dat is toch vragen om moeilijkheden, lijkt mij.
En wie gooit het op de KPN app?
Vraag het eerst eens na op het KPN forum, daar kunnen ze je echt verder helpen.

Nu heb je een smart tv maar zou je google chromecast moeten gebruiken.
Raar toch?

ps. ik kijk tv via IPTV. Een kastje met daarop heel veel zenders 120.000 geloof ik. Met uiteraard ziggo, videoland, espn etc. etc.
Werkt uitstekend, kan op elke tv, wij hebben een LG.
 
ik heb hier 2 TV's van LG. Beide 3D maar eentje niet Smart.
Voor beide een Chromecast met Google TV aangeschaft omdat er voor LG geen Plex app voorhanden is.
Voor de Chromecast met Google TV is die er wel.
Zoiets kan dus ook een reden zijn.
 
Buiten het feit dat het scherm een 100 Volts apparaat is (standaard netspanning in Japan) waar je al problemen mee kunt ondervinden, zou je ook tegen een soort regiocode aan kunnen lopen ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan