KPNmail synchroon op iPhone en Mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

reclamebaan

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2012
Berichten
25
Inmiddels werkt de KPNmail op beide apparaten. Er is alleen nog een probleem: beide boxen lopen niet synchroon. Als ik een mailtje gelezen en beantwoord op de iPhone is het niet zichtbaar op de Mac. Daar is het mailtje nog steeds ongelezen en er staat niets in verstuurd.

Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja hoe?
 
Hoe zijn de mailboxen geconfigureerd? Als imap of als pop? Als je imap gebruikt zal alles gewoon gesynchroniseerd moeten worden.
 
Voor zover ik kan zien is het niet mogelijk om IMAP te gebruiken met KPN mail
 
Ik heb hetzelfde met UPC. Ik exporteer alles naar mijn Gmail. Dan stel ik mijn Gmail met IMAP overal in, dan is alles wel gesynchroniseerd.
 
Dit heeft niets te maken met een eigen mailserver maken maar gaat zo te zien gewoon om provider mail.
Topic verplaatst naar Emailprogramma's Overig
 
Maar zie je dan bij die doorgestuurde berichten wel de oorspronkelijke afzender? Ik kan me voorstellen dat je dan bij elk mailtje "afkomstig van gmail van x" ziet staan.
 
Klopt, alles wordt vanaf je gmail gestuurd dan.
 
Dit topic is gedateert, m.a.w. de op Helpmij geldende THT (Tenminste Houdbaar Tot) regel is overschreden. Die regel luid: topics
ouder dan drie maanden mogen met rust gelaten mag worden. Topic gaat op slot en wordt overgedragen aan de afdeling BNw(Betere Naslagwerken)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan