Kraak De Kluis spelletje

Status
Niet open voor verdere reacties.

dafje95

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
Hier mijn opdracht die ik voor een VB school project heb gemaakt.
Tevens een van mijn eerste programma's die ik heb gebouwd.

Download

Laat maar weten wat jullie ervan winden :P

Laatst bewerkt:
Ziet er leuk uit, maar ik snap het idee niet. Wat moeten wij doen?
Vaak is het zo dat je iets in je hoofd heb, en dat je het maakt zonder door te hebben dat andere mensen jouw bedoeling niet snappen.
Je kunt het uitleggen door misschien een extra knopje "help!" te maken die naar een nieuw form leidt, waar je alles uitlegd.

Bug: Klik op het knopje start, daarna op Kraak! zonder iets in te vullen: Applicatie sluit af.

Zou je misschien de source bestanden ook kunnen doorgeven? We dan kunnen feedback geven.

Laatst bewerkt:
het idee is dat je in de 3 tekstvakjes ieder 1 cijfer in moet vullen en dan op kraak moet klikken, als de cijfertjes goed zijn is de kluis gekraakt
ik zal dit even aanpassen

hahaha ik heb eventjes een paar keer doorgeklikt en dat van die fiat panda is echt heel grappig!
Je kunt ook een Numericupdown gebruiken, om te voorkomen dat mensen tekst in gaan vullen ;)

haha welke Fiat, de fiat als je gewonne hebt of als je verloren hebt, er zijn er namelijk 2 :P

ik heb ook even een de downloadlink veranderd zodat hij altijd 1 geeft als je niks invult

Vaak is het zo dat je iets in je hoofd heb, en dat je het maakt zonder door te hebben dat andere mensen jouw bedoeling niet snappen.
Je kunt het uitleggen door misschien een extra knopje "help!" te maken die naar een nieuw form leidt, waar je alles uitlegd.

Ook dit heb ik erbij gemaakt

Laatst bewerkt door een moderator:
Kun je de standalone (*.exe zonder setup) posten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan