kraken van geluidskaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric2001

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2001
Berichten
1.600
Hallo,
Sinds kort kraakt mijn creative Live 5.1. Dit is best wel storend. Het is van het ene op het andere moment gebeurd. Ik heb de kaart twee keer opnieuw geïnstalleerd, waarna het verdwenen was, maar na een tijdje komt het toch weer terug (1 uur ofzo) Het ligt niet aan het bestand en m'n on board kaart is uitgeschakeld. Okee, theoretisch kan een geluidskaart kapot gaan, maar waarom doet 'ie 't dan na opnieuw installeren wel weer even goed?

bvd,
Eric
 
Kijk eens of er update is voor je driver en informeer bij je leverancier of er meer klachten over zijn (garantie).
 
Nou Will-well, die driver update was niet zo'n succes, ik kreeg alleen maar ruis, dus ik zit nu met m'n onboard kaart, want verwijderen was niet mogelijk.
Maar nu is gebleken dat 'ie op een andere pc wel werkt, dus vermoedelijk zit er iets in mijn pc dat 'm bijt, alleen ik had er nix bijgezet of geïnstalleerd toen het probleem ontstond.

Heel vaag probleem.
Eric
 
Het probleem werd veroorzaakt door de installatie van CoolEdit. Het viel me op dat het probleem was opgetreden na de installatie (na een schone installatie). Na het verwijderen was het probleem opgelost.

Grtz
Eric
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan