Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Modag
Hoi ,
Kan van alles zijn maar ik zou eerst alle aansluitingen eens controleren.
Modag
Geplaatst door Modag
Hoi,
Komt onderuit beeldscherm neem aan dat daar speakers zitten en dat daar het gekraak uit komt?
Zo ja heb je het al met een koptelefoontje geprobeerd
Modag
Geplaatst door AjaxSC
Ja, dat bedoel ik![]()
maar ik wil dat-ie het gewoon weer doet, en dat is het voor nu effe :thumb: dus ik ga effe counterstriken :evil:
Gast, ik vroeg hoe ik er van af zou kunnen komen en wat het zou kunnen zijn. Het is nu opgelost (vraag me niet hoe) dus wat is je probleem nouGeplaatst door A.J.
Wil je nu geholpen worden of niet?
Je loopt eerst te roepen dat het even snel opgelost moet worden en even daarna heb je geen tijd meer omdat je gaat spelen.
Krijgen we nu morgen weer een vraag om het even snel op te lossen wanneer je weer opstart en het weer piept?
Wonderlijk............................
ik zei dat hij het deed..Geplaatst door A.J.
Ik heb geen probleem(gast?), maar je stelt hier met veel bombarie een vraag en het moet ook nog even snel.
En dan zeg je: "en dat is het nu voor effe, ik ga counterstriken"
Op deze manier kom je niet erg serieus over.
Dus nogmaals: ik heb geen probleem, ben geen gast.
Maar als jouw probleem is opgelost prima.
Idd, bedankt heGeplaatst door BrEeZeR
Ehh, even rustig hier...
Het is opgelost nu.. (Voor hoelang moet je mij niet vragen) en blijkbaar vind de TS het nu wel best.
Waarom dan nog meer moeite erin steken?Succes met je game dan maar :thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.