Krakend Geluid, en Dan stopt geluid er mee

Status
Niet open voor verdere reacties.

SkiLLeR2k6

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Beste mensen,
Na een tijdje zelf te hebben geprutst is het tijd dat ik maar eens een fora raadpleeg,

Ik heb een probleem met mijn nieuwe geluidskaart, Creative Soundblaster X-Fi Xtreme Gamer, Nou 80 euries bij een computer winkel in haarlem, best moderne kaart, in iedergeval, Ik zit vrolijk te gamen ( drivers enz enz heb ik allemaal gedaan) ik zit Counter-strike te spelen en op eens vindt in me headset een onwijs krakend geluid plaats, om maar wat te schrijven KKGGGGGRRRGGRGRG,, en soms hele harde piepen, en opeens ben ik me geluid kwijt in het spel, me muziek hoor ik wel gewoon draaien, en ik hoor mensen op Teamspeak ( een soort Skype ) ook vrolijk door praten, Soms is het ook omgekeerd,, kraakt hij weer een end heen en hoor ik al me vrienden niet meer maar het spel weer wel,

Computer info:
AMD athlon 64-bit 3200+ Socket 939 ( niet geclocken standaart 2,0 Ghz )
Kingston 1GB DDR400 ( niks aan gedaan )
Asus V9999GT ( Geforce 6800GT 128mb ook niet geclocked )
Creative Soundblaster! X-Fi Xtreme Gamer ( Sound kaart in kwestie )
ASUS A8V ( Niks aan gedaan )
Leuke computer kast met 2 Led-Fans, Normale 400W Voeding.
Windows XP SP2, Office 2003, en nog wat software,
Razar Habu ( Muisje )
Logitech G15 ( ook net nieuw )

Maar , ik kan het niet meer herinneren of het kraken nou begon sinds ik mijn G15 heb, Ik heb naast de normale drivers van deze keyboard ook nog een aparte mod moeten instaleren omdat anders me LCD voor Counter-strike en Counter-strike Source het niet deed, het zit me echt tot hier -. en ik zit niet ver verwijdert van een complete re-instal, ik hoop dat iemand me kan helpen,

BTW: ik heb drivers al geupdate van Soundkaart dit werkte niet, en ik heb ook al drivers ververst ( dus alles in verhouding met Soundkaart Opnieuw geinstaleert ) Spellen/software waar ik de problemen mee had heb ik ook al opnieuw geinstaleert, Dit had ook geen effect
Tevens heb ik ook me onboard kaartje uitgezet in de bios

Met vriendelijke Groet

Kjeld Langeveld

Laatst bewerkt:
Re:

Kan je misschien aangeven welke chipset op je moederbord zit?

Ik had hetzelfde, en dacht dat het aan de X-Fi kaart lag, nadat ik deze had vervangen door een Asus Xonar D2X bleek het probleem nog steeds aanwezig te zijn. Na grondig onderzoek bleek de printerdriver van Hewlett Packerd de boesdoender te zijn. Ik heb de printerdriver gedeinstalleerd en de printer nu via netwerkkabel aan de switch gekoppeld en deze als netwerkprinter in mijn systeem toegevoegd, klaar is Kees. :)

Succes

R

Beste mensen,
Na een tijdje zelf te hebben geprutst is het tijd dat ik maar eens een fora raadpleeg,

Ik heb een probleem met mijn nieuwe geluidskaart, Creative Soundblaster X-Fi Xtreme Gamer, Nou 80 euries bij een computer winkel in haarlem, best moderne kaart, in iedergeval, Ik zit vrolijk te gamen ( drivers enz enz heb ik allemaal gedaan) ik zit Counter-strike te spelen en op eens vindt in me headset een onwijs krakend geluid plaats, om maar wat te schrijven KKGGGGGRRRGGRGRG,, en soms hele harde piepen, en opeens ben ik me geluid kwijt in het spel, me muziek hoor ik wel gewoon draaien, en ik hoor mensen op Teamspeak ( een soort Skype ) ook vrolijk door praten, Soms is het ook omgekeerd,, kraakt hij weer een end heen en hoor ik al me vrienden niet meer maar het spel weer wel,

Computer info:
AMD athlon 64-bit 3200+ Socket 939 ( niet geclocken standaart 2,0 Ghz )
Kingston 1GB DDR400 ( niks aan gedaan )
Asus V9999GT ( Geforce 6800GT 128mb ook niet geclocked )
Creative Soundblaster! X-Fi Xtreme Gamer ( Sound kaart in kwestie )
ASUS A8V ( Niks aan gedaan )
Leuke computer kast met 2 Led-Fans, Normale 400W Voeding.
Windows XP SP2, Office 2003, en nog wat software,
Razar Habu ( Muisje )
Logitech G15 ( ook net nieuw )

Maar , ik kan het niet meer herinneren of het kraken nou begon sinds ik mijn G15 heb, Ik heb naast de normale drivers van deze keyboard ook nog een aparte mod moeten instaleren omdat anders me LCD voor Counter-strike en Counter-strike Source het niet deed, het zit me echt tot hier -. en ik zit niet ver verwijdert van een complete re-instal, ik hoop dat iemand me kan helpen,

BTW: ik heb drivers al geupdate van Soundkaart dit werkte niet, en ik heb ook al drivers ververst ( dus alles in verhouding met Soundkaart Opnieuw geinstaleert ) Spellen/software waar ik de problemen mee had heb ik ook al opnieuw geinstaleert, Dit had ook geen effect
Tevens heb ik ook me onboard kaartje uitgezet in de bios

Met vriendelijke Groet

Kjeld Langeveld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan