Krakend geluid+ vastlopers.

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn014

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2011
Hallo, Ik heb ondertussen nu mijn pc een jaar en na 2 weken op vakantie te zijn geweest heb ik problemen met mijn pc.

Elke keer als ik muziek afspeel (via youtube of met windows media player) heb ik af en toe een krakent geluid (grrrrrrr) en me pc loopt bijna vast alsof i gaat crashen en gaat dan weer verder.

Als ik geen muziek afspeel heb ik het ook heel soms maar meestal heel vaak als ik muziek aan heb.

Deze problemen heb ik ook nu op me nieuwe laptop toen ik alle muziek van deze PC naar mijn laptop heb gezet (daarvoor geen problemen mee gehad voordat ik muziek op me laptop had gezet). Ook bij deze precies het zelfde probleem met youtube en windows media player.

Iemand die mij zou kunnen helpen het probleem op te kunnen lossen?

Mvg, Martijn

Laatst bewerkt door een moderator:
Mischien heb je een virus van je PC naar je nieuwe latop overgezet.
Installeer anders gewoon even een viruscanner.

@manamana, ik zie geen enkel resultaat, hoor.

Ik heb een virus scanner en die loopt elke week 1 keer en die doet een volledige scan en die vind geen virussen. (mijn virusscanner: Mcafee)

+ in die andere topics komen niet echt over een met het probleem dat ik heb en heb er ook niks uit kunnen halen vandaar dit topic

Krakend geluid.

Overweeg deze eens. Nooit geschoten is altijd mis. Wat ik al eerder zei er zijn tientallen mogelijkheden.

Het Apparaat in apparaatbebeheer verwijderen, computer uitschakelen, terug aanzetten, en dan ga je ook een melding krijgen van windows, nieuwe hardware gevonden, stuurprogramma's worden bijgewerkt. Oh update is al gedaan zie ik nu.

Laatst bewerkt:
Ik denk tog dat het een virus is meer optie's kan ik niet bedenken maar me virus scanner vind hem niet dus.. :s

Iemand anders nog een idee?

Laatst bewerkt:
Het kan ook een kapotte geluidskaart/drivers zijn.

Dat kan niet want me laptop heeft precies hetzelfde probleem en die is net 1 week oud

Welkom op Helpmij:thumb:

Ik heb de titel van je vraag aangepast."wie kan me helpen"zegt niet echt iets over je probleem.Ook zal ik het topic volgen en afhankelijk van wat het probleem is/was het topic verplaatsen naar juiste sectie.

Succes met je vraag.

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware.

ff het probleem aanpassen: het probleem is door windows media player en internet explorer door die schiet af en toe me core piek omhoog en dan maakt i een GRRR geluid tijdens muziek afspelen en dan lijkt het erop alsof i gaat crashen en dan gaat i weer verder. (zie plaatje erboven)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hijackthis Log verwijderd.Die kijken we al geruime tijd niet meer na op Helpmij.
Daarvoor zijn andere fora.Bijv Nucia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan