Krakende geluiden van rechts

Status
Niet open voor verdere reacties.

GoldWolf

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2010
Beste allemaal,

Mijn laptop (acer aspire 7535G) Doet een beetje raar met het geluid de laatste tijd. De interne speakers
doen het gewoon nog, maar ja dat is natuurlijk altijd een beetje slecht, dus ik gebruik een koptelefoon.
En sinds kort gaat hij aan de rechterkant heel erg kraken. Je kunt dan van rechts ook eigenlijk niets meer horen
behalve gekraak. Weten jullie wat ik moet doen? Ligt het aan de aansluiting of is zijn het de driver?

ja, het ligt niet aan de koptelefoon. Alles wat ik op de laptop aansluit kraakt van rechts.

Dan zal het waarschijnlijk wel aan je aansluiting denk ik.. Misschien weet hier iemand anders iets meer van?

Logitech verkoopt ook usb-headsets, dan heb je waarschijnlijk geen ruis meer aan de rechterkant..

Lucas

Hallo

Probeer anders gewoon eens deze connector "p.c. chassisdeel" stofvrij te maken d.m.v. luchtdruk "compressor" .

(Een paar keer de koptelefoon in/uitpluggen kan ook al helpen , of de situatie verbeteren)

Indien het gekraak dan al iets beter gaat , of misschien zelfs volledig weg is , kun je een drupje kontaktspray in deze connector spuiten als "finishing touch" .

Mocht deze connector echter los zitten op het motherboard of mechanisch beschadigd door er te "voorzichtig" mee om te gaan , dan helpt al het bovenstaande uiteraard niet , en dient deze opnieuw gesoldeerd te worden , misschien zelfs vervangen door een nieuw exemplaar.

Peter

Laatst bewerkt:
Dan denk ik toch maar dat ik naar de winkel terug ga, want ik heb nog 2 jaar garantie op m'n laptop :D
Ik had gehoopt dat ik het zelf zou kunnen oplossen, maar dit word me te gevaarlijk. Maar toch, ik ga echt
super goed met m'n laptop om...

gr. Laurens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan