Krassen op het plexiglas??? hoe weghalen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulmaster

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2003
Hej,

Ik heb een tijdje geleden een gecasemodde kast gekocht. Maar na een tijdje gebruik, en het installeren van hardware enz. zijn er toch al wat krasjes op het plexiglas gekomen. Dat vind ik redelijk irritant. Dus daarom heb ik de vraag: bestaat er een middeltje dat je die krassen kan verwijderen??

Ik heb de kast in de bijlage!!!

Bijlagen

• behuizing.png
    behuizing.png
    19,3 KB · Weergaven: 160
er bestaat van dat spul warmee je krasjes van schermpjes van GSM's kunt weghalen, probeer het hier eens mee :D

greetz
HEWO

Geplaatst door hewo
er bestaat van dat spul warmee je krasjes van schermpjes van GSM's kunt weghalen, probeer het hier eens mee :D

greetz
HEWO

Daar heeft de topicstarter wat aan. :rolleyes:

ja daar heeft ie wat aan ja, het is ook soort plastic glas wat op die schermpjes zit....

greetz
Hewo

Geplaatst door hewo
ja daar heeft ie wat aan ja, het is ook soort plastic glas wat op die schermpjes zit....

greetz
Hewo

Als je ook ff vertelt hoe dat spul heet. Wel zo handig.

dit kun je krijgen bij alle gsm zaken ( gewoon zeggen dat je krasjes op je gsm schermpje hebt dan zeggen zij wel wat er voor nodig is )

greetz
HEWO

ps ik heb het hier ergens liggen maar kan het nu even niet vinden

Ok, dan ga ik het maar eens proberen. Kzal wel gelijk het resultaat even doorgeven als ik het heb ;-)

Ik zou dat niet gebruiken! Dat werkt voor geen meter!

Tenminste een vriend van mij heeft dat een keertje gebruikt en er zijn alleen maar meer krassen bij gekomen!

Dus mischien weet iemand een andere oplossing?

dat klopt werkt idd totaal niet toen ik dat gebruikte werd mijn schermpje onleesbaar moest meteen nieuw frontje kopen..

ik zou gewoon dat plexiglas eraf trekken en nieuw stukkie eropdoen ofzo

greets Nuttah

ow sorry, ik had het anders goed bedacht maar als dat zo schijnt te zijn dan moet ie het niet doen

greetz
hewo

Vraag staat wel op opgelost, maar gebuik eens koperpoets.
Daar maakten we vroeger de kap van de grammafoonplatenspeler mee schoon en glimmend.

Ja inderdaad met koperpoets
Wij gebruikte dat zelfs in de grafische wereld om krasjes van loepen te verwijderen!
Ik heb er zelfs een een bril mee ontkrast

Groetjes Edith

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan