Krassen op playstation2 cd verwijderen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

agaroud9

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Hallo,

Ik heb een vraagje:Ik heb sinds ik mijn playstation 2 heb gekocht(bijna 5 jaar geleden)een spel er bij gehad:James Bond Nightfire.Nu heb ik het probleem dat er veel krassen op zitten.:(Geen hele diepe maar wel veel krassen.Ik heb op andere forums van deze site gelezen dat je tandpasta of banaan kon gebruiken maar dat hielp voor geen meter.Heeft iemand een andere mogelijkheid?Het liefst iets dat gratis is zoals tandpasta?
Alvast bedankt! Ik hoop op een reactie!:thumb:

Laatst bewerkt:
Reinigen in een Ultrasoon reiniger.

Of heb je die niet????????

Ook handig om andere dingen als ringen, armbanden en munten te reinigen.
Ik gebruik het voor verfspuitjes en kleine auto-onderdelen.

:cool:

Ja wel ik kan hem ook op een cd kopieren alleen mijn playstation 2 is niet omgebouwd.:(Maar nu heb ik een andere vraag:Ik heb van mensen ook gehoord dat je die krassen kan laten verwijderen bij een videotheek???Ik heb het nagevraagd bij een videotheek bij mij in de buurt en die doen dat.:)Maar is iemand die dit ook wel eens heeft gedaan en aan mij kan zeggen wat er dan allemaal gebeurt met je disc??Oh ja en Peter Vazed die Ultrasoon reiniger heb ik niet.Das jammer!

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet waar je woont.
Maar in Hilversum, Amersfoort en Arnhem zit een next level, en daar kunnen ze krassen van een CD/DVD halen voor €5,- geloof ik.

andere vraag, heb je je playstation liggend of staand.
En heb je een gewoone of een slim line?

In Rotterdam zit geen next level dus misschien bij je videotheek.

Slim line, okee,de gewone Playstation2 (de dikke) veroorzaakt soms krassen.
Maar daar zou jij als het goed is geen last van hebben

Gr. Kasper

Hallo

Maak eens de leesoptiek "laser" van de ps2 zuiver d.m.v. oorstokje .

Het zuiver maken kan er misschien voor zorgen dat je deze cd/dvd weer terug kan lezen.

Het zuiver maken van de bekraste cd/dvd is ook een mogelijkheid , maar dit is reeds vermeld.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan