krijg alle e-mail twee keer binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

edewaal97

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2011
Beste mensen,

sinds een tijdje krijg ik alle e-mails twee keer binnen. het tweede e-mailtje komt altijd op een tijdstip van ..:58uur of ..:59uur binnen. (zie link)

Wat mij opgevallen is als ik van het tweede e-mailtje de eigenschappen bekijk dat daar bij "smtp.mailfrom" een e-mailadres staat wat ik nooit meer gebruikte. ik heb dat e-mailadres verwijderd (bij live op account sluiten geklikt) maar ik krijg de e-mailtjes nog steeds dubbel binnen.

hopende genoeg info gegeven te hebben,

Weet iemand toevallig wat het probleem zou kunnen zijn??

Groetjes,

Egbert

edit:

ik heb alle hotmailinstellingen al doorgestuimt op iets wat misschien verkeerd ingesteld staat, maar ik heb niets kunnen vinden...

Laatst bewerkt:
Zou het kunnen dat die mailtjes automatisch worden doorgestuurd vanaf je oude e-mail adres? Of dat ze vanaf je huidige adres automatisch worden doorgestuurd naar je oude adres maar dat dat niet lukt omdat dat mail-adres verwijderd is.

Ok, waarschijnlijk staat dat e-mail-adres nog ergens onder Extra, Opties, E-mail instellingen bij zoiets als Dit account meenemen tijdens Verzenden/Ontvangen & moet je dat daar nog verwijderen of uitvinken. Ligt ook aan je E-mail-programma.

Ikzelf gebruik nogal eens Aliassen, & als ik dan mijn e-mail-client weer eens vergeherreinstalleerd heb vergeet ik dat ik dat moet instellen op alleen Verzenden, met als gevolg dat ik elk hetzelfde mailtje dat nog op de server staat 10x binnen krijg... :rolleyes:

Ik zou zelf verwachten dat een automatische doorstuur-actie plaatsvindt, zoals Kaboutermans al suggereert. Log in op het 'oude' hotmail-account via je browser en kijk of je iets dergelijks hebt ingesteld staan:
Opties -> Meer opties -> E-mail doorsturen (onder de kop Account beheren).

Tijs.

Zou het kunnen dat die mailtjes automatisch worden doorgestuurd vanaf je oude e-mail adres? Of dat ze vanaf je huidige adres automatisch worden doorgestuurd naar je oude adres maar dat dat niet lukt omdat dat mail-adres verwijderd is.

Het oude e-mailadres bestaat niet meer. zoals in post 1 reeds verteld. ik kan daar dus niet meer op inloggen.

Ok, waarschijnlijk staat dat e-mail-adres nog ergens onder Extra, Opties, E-mail instellingen bij zoiets als Dit account meenemen tijdens Verzenden/Ontvangen & moet je dat daar nog verwijderen of uitvinken. Ligt ook aan je E-mail-programma.

Ikzelf gebruik nogal eens Aliassen, & als ik dan mijn e-mail-client weer eens vergeherreinstalleerd heb vergeet ik dat ik dat moet instellen op alleen Verzenden, met als gevolg dat ik elk hetzelfde mailtje dat nog op de server staat 10x binnen krijg... :rolleyes:

Ikzelf heb ook veel aliassen gebruikt, en deze heb ik verwijderd. Maar het probleem blijft.

Ik zou zelf verwachten dat een automatische doorstuur-actie plaatsvindt, zoals Kaboutermans al suggereert. Log in op het 'oude' hotmail-account via je browser en kijk of je iets dergelijks hebt ingesteld staan:
Opties -> Meer opties -> E-mail doorsturen (onder de kop Account beheren).

Tijs.

Zoals reeds gezegd in post 1, ik kan niet meer aanmelden in mijn oude hotmail omgeving, want het account is verwijderd.

Dat je er niet meer op kunt inloggen zegt mij niet alles, want dat betekent (voor mij dan toch) niet automatisch dat Hotmail het account helemaal opgeheven heeft.

Laat iemand anders eens een mail sturen naar het oude emailadres en kijk wat er gebeurt: komt de mail bij de afzender terug, komt hij bij je nieuwe account binnen etc.

Tijs.

Beste dnties,

Ik heb een e-mail gestuurd via mijn vaders e-mailadres, en ik krijg inderdaad de e-mail binnen in mijn inbox.

maar als ik probeer in te loggen via hotmail, zegt hotmail dat het microsoft-account niet meer bestaat.

vriendelijke groeten,

Egbert

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan is het dus iets dat wij niet kunnen oplossen. Je zult contact moeten zoeken met hotmail voor ondersteuning hieromtrent.

Tijs.

okee, Heel erg bedankt iig voor het helpen! ik zal kijken wat ik kan doen.

MVG, Egbert de Waal

Ik bedacht mij net dat deze vraag nog open stond, ik heb contact gezocht met de systeembeheerder van mijn school (waar ik goed contact mee heb) en samen hebben we de controle over het account weer teruggekregen. microsoft gebeld etc.. vanalles en nogwat, uiteindelijk kon ik bij dat account de instellingen wijzigen. ik weet nu dat ik voortaan nooit meer accounts verwijder omdat ik ze niet gebruik... :)

Gelukkig werkt alles nu goed! nogmaals bedankt voor het helpen!

Egbert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan